IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-четените статии на Automedia за 2021 година

Автомобилният сайт на Investor Media Group подобри всички рекорди за посещаемост

Изминалата 2021 беше трудна година в много отношения. Но в Automedia.bg нямаме основания да се оплакваме: тя ни донесе най-добрите резултати за десетилетие и половина съществуване на автомобилния сайт от групата на "Инвестор".


Alfa Romeo 8C 2900 B, Concorso d'Eleganza 2019
  
  
През ноември, последния засега месец с пълна статистика, Google Analytics отчита рекордните 1 035 499 уникални посетители на сайта ни, и 4 187 625 разглеждани страници. Немалка част от трафика ни идва извън България - с 39 000 потребители от Германия, 17 000 от Великобритания, 12 500 от САЩ, 11 700 от Испания, 11 200 от Индонезия. През месеца сме имали читатели не само от Франция, Холандия, Белгия, Италия, но и от Австралия, Исландия, Сингапур, Доминиканската република, Коста Рика, Перу, Филипините, Намибия, Еквадор, и даже Белийз - общо 171 различни държави и автономни територии.

Статистиката на аналитичната компания Gеmius, която използва други методи за броене и не включва трафика от чужбина, също отчита рекорд за Automedia.bg през ноември: 698 900 уникални потребители, с 24% повече от същия месец на 2020 година. Пазарният ни дял е вече 17%, а разгледаните страници са 4 042 466.

Общо за годината вече надхвърляме 48.7 милиона импресии. Нека видим и кои бяха статиите с най-голям принос за това постижение.


Филип Брюне, Renault

12. Кажете сбогом на колите по 25 000 лева
Eдин необичайно откровен разговор на Automedia с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, от който стигнахме до извода, че в съвсем близко бъдеще електрификацията и екологичните стандарти ще сложат точка на достъпните автомобили. По-малко от половин година по-късно проучването ни кои са най-евтините нови в България вече потвърждава и на практика това.
Прочитания до момента: 171 396 (Google Analytics)
  
   
ВАЗ-2105

11. Десет неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли
Една леко закачлива статия, която не цели да докаже, че ладите на бащите ни са били съвършени автомобили (те ни най-малко не бяха), а че някои от посоките, в които се развива съвременното автомобилостроене, не са точно от полза за клиентите.
Прочетена: 172 647 пъти.
   
    
deLorean DMC
 
10. Най-екзотични колите, внесени в България през 2021
През изминалата година у нас са внесени над 200 000 употребявани автомобили, с превес на модели като VW Golf и Passat, Audi A4 и Mercedes C-Class (можете да видите цялото подреждане тук).
Но какво се случва в другия край на таблицата? Кои са най-редките, екзотични и ценни модели, появили се по българските пътища за радост на ценителите?
Постарахме се да дадем отговора на база данните за регистрациите в МВР.
Прочетена 175 769 пъти
   
  
акумулатор
  
9. Знаете ли коя клема на акумулатора се сваля първа?
Падналият акумулатор е проблем, с който мнозина се сблъскват в първите студени дни на зимата. Ето как да се справите с него без рискове за автомобила.
Прочитания - 178 774
 
    
смукач

8. Нещата, които изчезнаха от автомобилите ни
От смукача до вентилационното прозорче: нещата, които бяха част от шофьорското ежедневие преди дигиталната ера, и които днес са напълно непознати за младото поколение.
Прочитания - 183 730
    
  
Дамска превръзка
 
7. Защо руските тираджии носят със себе си дамски превръзки през зимата?
На пръв поглед дреболия, която обаче явно събуди любопитството на читателите ни. Този хитър трик има смисъл не само в Русия, разбира се. Освен това статията ще ви обясни защо толкова много шофьори на ТИР винаги се събуват, когато влязат в кабината си.
Прочитания - 215 166
  
   
Москвич Алеко
   
6. 15 факта за "българския" Москвич Алеко
Историята на Москвич 2141 Алеко - колата, която се оказа не само лебедовата песен на легендарния московски автомобилен завод, но и края на що-годе масовото серийно производство на автомобили в България (без да броим мимолетните авантюри с Rover и Great Wall).
Прочитания - 234 748
     
     
германски дизели
   
5. Пет от най-проблемните германски двигатели
Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
Прочитания - 241 468
     
    
ВАЗ 2106
       
4. Тайните и заблудите зад най-престижната кола на СССР
За няколко поколения в бившия Източен лагер това бе най-престижният автомобил, достъпен за обикновени хора ("Чайка" бе само за Политбюро, "Волга" - за по-дребните партийни величия). ВАЗ 2106, познат в България като Lada 1500 S и 1600, бе и един от двата най-успешни модела на Волжския автомобилен завод, произвеждан три десетилетия и в над 4 милиона екземпляра. Малцина обаче знаят, че славата на "шестицата" всъщност се крепи на няколко заблуди или неизпълнени обещания.
Прочитания - 277 560
     
     
Dacia TUV
   
3. Германци посочиха най-чупливите автомобили на старо
Селекция на осемте автомобила от всички категории на пазара, които дават най-много дефекти. Базирана е на доклада на Агенцията за технически инспекции (TUV) за 2021 година. Актуалния доклад за 2022 можете да видите тук.
Прочитания - 311 707
   
    
Common rail
   
2. 10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail
Ясно е, че автомобилите, произведени между 2000 и 2010, ще са основната част от българския автомобилен пазар в близките няколко години. Затова в статия от две части ви  предложихме една класация на най-надеждните дизелови агрегати от тази епоха.
Прочитания - 559 698 (общо за двете части)
   
    
дизел, табло, лампа
  
1. 10-те най-проблемни дизелови двигателя
След най-надеждните дизели, логично идва ред и на най-ненадеждните. При някои от тези агрегати става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Този материал в две части бе най-четената статия на Automedia пре 2021 година.
Прочитания - 633 533 (общо за двете части)


 

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Рядка смесица от носталгия по комунизма и продиктуваната от бедност жажда за евтини но надеждни и вечни дизеляци. Жалко, наистина жалко, особено комбинирано с най-гледаните клипове в тубата чиято лека музика се лее дори и от лъскавите возила.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 2 години )
    За про-стаци говориш и гледам двама са се обозначили с минуси. Колко ли още ще го направят се питам. ЧНГ!
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Оня ( преди 2 години )
    Много рядко пишете за Опел,явно е супер автомобил.Като реклама за Мерцедес,разбирате ме.Нали?
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до #6 ( преди 2 години )
    Още не е дошла Новата година, за да я честитиш! Сега се пожелава весело посрещане! Така, че Весело Посрещане на Новата 2022-ра година на всички! Бъдете живи, здрави и много успешни през Новата!
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ЧНГ на всички!
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до: #5 ( преди 2 години )
    Повечето карат с крадена нафта и заради това е така,Хем крадат,хем се тровят и хем тая нафта е с доста ниско качество а дори е с добавени мазут и др.фракции която скапва двигателите,дюзите,ГНП,ДПФи,турбо и т.н.Който не ми вярва да свали горивния филтър да го отвори и да види за какво става въпрос и каква *** е вътре.Отдавна се отказах от нафтата въпреки че само на бензиностанции съм зареждал и то реномирани с уж добри горива.Парите които спестиш от гориво после ги даваш за ремонти!Факт!
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Първите 2 статии са за нафтовите печки, което говори за опростачаването на повечето българи. Докато целият свят се отказва от дизелите, нашите Андрешковци се прехласват все още по тези кадящи печки. Смрад, сажди и мизерия в градовете от тази технология, но важното е да спестят няколко стотинки на 100 км, а че ще дадат много повече за ремонти и за здраве не се замислят. Другото е, че повечето дизели са с превъртени километражи и да вземеш такава кола на реални км. е кауза пердута...
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Заради заплахата от вируса в реалния свят хората преминаха в дигиталния свят. По-малко карат коли, повече четат за тях. Дали пък и това не беше целта?
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нито една статия за Тесла в топ10? А всеки ден пускахте поне по две........
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    S klasse ( преди 2 години )
    Поздравления на редакцията и читателите, и Щастлива Нова Година на всички тук!