IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101) - в края на краищата тя беше най-доброто, достъпно отсам Желязната завеса. Но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години - източна или западна.


10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #51
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Жиголо ( преди 5 месеца )
    С очите си видях челно да се блъскат опел вектра и жигула. Хората от вектрата живи и здрави си излезнаха. Верно от вектрата нищо не ставаше. Двигателят й беше заорал в асфалта. Обаче при жигулата двигателят беше влезнал в купето и беше помлял краката на шофьора. Тогава и аз имах ваз 21013 ,който продадох точно след и месец. Така че този лаладжия дето е надраскал тези глупости да ме извини
  • #50
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Батко ви ( преди 5 месеца )
    Истината е, че колите и всяка друга техника се правят от хора и използват от хора.Преди в описанието на колите имаше дори как се регулират клапани, за да могат хората да си ги регулират сами.А сега - в инструкцията за експлоатация има напътствия да не пият от течността на акумулатора...
  • #49
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Още със закупуването на нов руски автомобил започвахме да купуваме части за основен ремонт ,и около 100- те хиляди километра частите да закупени и колата е готова за основен ремонт, това са руските автомобили.
  • #48
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Atanas ( преди 5 месеца )
    Тези не са в ред. Само болен от комплекси мозък може да роди подобни глупости. А и посоченото Жигули е модел на ФИАТ от 60-те години
  • #47
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Соц.младеж ( преди 5 месеца )
    Сигурен съм, че със същия успех мога да изброя, даже над десет предимства за каруците със животинска тяга срещу автомобилите.
  • #46
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Боко ( преди 5 месеца )
    По голяма тъпня не бях чел.никога повече руска кола.те и в Русия не ги искат тия ***.
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    arizonarat ( преди 5 месеца )
    точка 5 ми допадна най-много....
  • #44
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Кольо ( преди 5 месеца )
    Пълни глупости.Карал съм ги тия ,, много здравите Жигули,,..... първо тва е Фиат 124 и не е руско.Правеха ги по лиценз.Копача Москвич си беше баш руски кенеффффф.Стъклата винаги бяха забити с отвертки и кое им беше лесно за ремонт...същата работа като сегашните коли с тая разлика, че на 160 хиляди км почваха да горят масло като луди и отиваха на основни ремонти....,,много убави,,... няма що.... много бързо забрайхме кви *** бяха всъщност ииии като са толкова убЪи...що не карате тях бе.....
  • #43
    19 rate up comment 21 rate down comment
    Путмикин ( преди 5 месеца )
    Дано Путин се гътне-та да се пооправят руснаците .Иначе гърч за народът им,който не е виновен за олигархичното си и тоталитарно наследство.
  • #42
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Koko ( преди 9 месеца )
    Автора на статията или няма за какво да пише, или я е превел от руски сайт. Всичко сделано е по-добро