Итало Бреда и Емилио Бомбасеи нямали никакво намерение да се занимават със спирачки - нито да превземат Формула 1
Това някаква модна тенденция ли е или завръщане към корените
От оригиналното американско купе до малко познатия Focus
Вместо него шведската компания използва джойстик още през 1987 година
От 8C 2900B до Giulia Quadrifoglio тези автомобили не могат да ви оставят равнодушни
С дизайн от създателя на Citroen SM и съвсем малка серия, днес тази кола е по-скъпа от ново Porsche
Навремето мнозина бяха скептични за шансовете на шведската марка под китайски чадър
Те са дело на известни производители, но не успяха да пробият по различни причини
Това устройство се появи в края на миналия век и се използва от много водещи производители
Автомобилът е създаден за шефа на спортното подразделение на марката в Северна Америка