IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101), но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години.


10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #14
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Вин ( преди 1 седмица )
    Виц от соца: За да направят сравнение на уплътненията между руска и японска кола, затворили по една котка вътре. След 24 часа котката в японката я намерили задушена, а в руската я нямало, била избягала! Толкова за "носталгията" по ония возила.
  • #13
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Нямат и едно болтче, което да е по-добре направено отколкото на западен автомобил от 80-те, да не говорим за съвременен автомобил. Иначе като ретроколи ги харесвам и си имам една реставрирана за хоби.
  • #12
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Това е сайт за хора, които четат ТЕКСТОВЕТЕ. За хора, които само гледат картинките, има много други
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Руски ***
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До 7 ( преди 1 седмица )
    Ами ако не можеш колата смени си поне термостата, няма и 20 лв..
  • #9
    21 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 2 - ee добре че ми каза, че имало и бмв и мерцедес - нямах и представа... Само, че това не пречи Жигата да беше супер кола за соц държава като България... почти всички останали (без Волга) бяха по-зле, да не говорим, че далеч не всеки можеше въобще да има кола.
  • #8
    18 rate up comment 5 rate down comment
    НИКОЛАЙ II ( преди 1 седмица )
    ТОВА Е ИТАЛИАНСКИ ФИАТ, БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
  • #7
    14 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Парното на ладите,жигулите,беше много яко.Сега в Ситроена умирам от студ.Двигателя не може да стигне 90градуса
  • #6
    10 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Днешните коли са за *** и джендъри! Мъже вече май няма!
  • #5
    35 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Аз съм от онова време имах жигули, наистина можеше сам да си я оправиш, то и нямаше какво да се развали, през малките прозорчета всеки можеше да проникне в колата, отваряха се лесно с отверка, а охлагжане никокво не влизаше от тях. Да не коментирам, че имаха 3 ключалки и всеки 3ти с жигула можеше да ти отключи колата с неговия ключ, за дъжд и сняг изобщо не ставаха, ръчната нищо не държеше, често жени си караха с дръпната ръчна в общи линии първобитни коли в сравнение със сегашните.