IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101) - в края на краищата тя беше най-доброто, достъпно отсам Желязната завеса. Но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години - източна или западна.


10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #23
    24 rate up comment 4 rate down comment
    глас от тъдява ( преди 2 години )
    Хубава статия с носталгично-хумористични оттенъци
  • #22
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "отпоряване" ?! Какъв език ползвате бе "медия"?!
  • #21
    42 rate up comment 12 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 2 години )
    Вчера ми се повреди колата. Модел 2017. Сранително нова. Изведнъж всички електронни системи излязоха от строя, включително ABS, ESC, ръчна спирачка, Front Assist и т.н. Кошмар...и тогава си спомних добрата стара Жигула, където вместо електроника, всичко беше механика...
  • #20
    13 rate up comment 5 rate down comment
    До 25 ( преди 2 години )
    Не си разбрал, щото си прочел само заглавието.
  • #19
    36 rate up comment 13 rate down comment
    bo ( преди 2 години )
    Не разбрах статията каква цел има. Пропаганда или копнеж по миналото! Първо нека се знае,че това е ФИАТ 124, кола на годината купена под патент от Италианците. В последствие с годините са променили рапределителния вал който е вграден в главата, ако не се лъжа.Другите "постижения" на съветската автомобилна мисъл са ни известни провали,..Москвич, Иж, ЗаЗ, Ока, а относно Волга,...тя си е чисто откраднат Шевролет! Накратко, толкова беше силата на Социализъмъ.
  • #18
    27 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пета снимка :)
  • #17
    18 rate up comment 0 rate down comment
    До 20 ( преди 2 години )
    Не е вярно. Просто са различни методите за измерване. В ЕС се използва стандарт RON, a в САЩ - т. нар. Аnti-knox Index. 87 AKI, което е масовият бензин в повечето щати, e с октаново число 93 по европейската скала
  • #16
    27 rate up comment 0 rate down comment
    JP ( преди 2 години )
    Всички тия неща важат за всеки автомобил от 80те, защо точно жигула?
  • #15
    12 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Когато за "положителен" пример ти дават "разбираеми" "бутони", вместо "неразбираеми" менюта. Това е като пропаганда да си останеш неграмотен, за да си в неизвестност за света и да си блажен ...
  • #14
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Коко ( преди 2 години )
    С бензина не е точно така, защото в Америка най-ползвания бензин е 86.