IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101), но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години.


10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #4
    23 rate up comment 8 rate down comment
    остаряваме бавно ( преди 1 седмица )
    Че кой от нас, по-старите, не бил всичко, да се върне пак 1980-та, и да седнем отново в първата си Жигула?!
  • #3
    38 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Най-хубавото нещо на Жигулите бяха младите рускини в тях.
  • #2
    33 rate up comment 22 rate down comment
    До № 1 ( преди 1 седмица )
    Кое им е било хубавото? По времето, когато руснаците произвеждаха жигули, БМВ произвеждаха вече сериите 3 (1975), 4, 5 (1972) и 66(1976), мерцедес правеха W110, 114, 115 и 123, а в класа за широка публика Опел правеха Манта, Аскона, Рекорд и Комодор, Форд правеха Кортина и Ескорт, Волво произвеждаха Амазон, 140, и дори 240/260... Жигулите са били добри за хора, които не знаят какво е нормален автомобил.
  • #1
    41 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Жигите бяха супер за времето си... и мястото (соца). В днешно време е възможно половината по-млади шофьори да не могат да подкарат безопасно 2101 която дори нямаше серво на спирачките (и волана)