IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101), но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години.


10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #43
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Забавняци ( преди 3 месеца )
    Всеки барутняк в сайт за коли до 600 лева е 3 пъти по - добър от жигула
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Волво ( преди 3 месеца )
    Имам Volvo V70 доооста сме спали в него по къмпинги и в гората.Удобно,със сгъната задна седалка.Е да комби е,но съвременно и доста удобно даже и за спане.
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ив ( преди 5 месеца )
    И западните коли бяха лесни за обслужване. Всъщност всичко написано,без манивелата, се отнася и за тях.
  • #40
    34 rate up comment 3 rate down comment
    GTE ( преди 5 месеца )
    Ако карахме Фиат 131, Опел Аскона, Форд Таунус, Пежо 505, Рено 16, БМВ 2002 и т.н. бих изпитал носталгия, но към руските барутарници, освен, че бяхме млади и соца ни прахоса живота, за друго няма какво да съжалявам.
  • #39
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 5 месеца )
    Всяко нещо с времето си. Бих се върнал с удоволствие към автомобилите от 70-те и 80-те, само ако се върна и във възрастта си 40 години назад. Иначе не си представям в жегите да се потя, като сФиня и да карам със 40 км по баирите, и да правя центровка на чукчето и наковалнята през седмица.
  • #38
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Хдлфлфл ( преди 5 месеца )
    До #40Хайде пак. 1988 г. - 1200 убити при ПТП, 2020 - 600 жертви. Имайки предвид, че колите бяха 10 пъти по-малко, смъртността с руските консерви е 20 пъти по-голяма от съвременната.
  • #37
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Некакъв ( преди 5 месеца )
    Взех микробус Мерцедес под наем за 1 ден и като седнах около 5 мин не можах да тръгна. Ръчната беше дръпната. И не исках да ги питам откъде, за да не се изложа. С много търсене успях да намеря копчето, било електронно. Правят ги все по-сложни и по-сложни новите модели.
  • #36
    10 rate up comment 25 rate down comment
    Жигули ебача ( преди 5 месеца )
    Лада жигули които и да е модел са били много по здрави и добри на пътя от днешните съвременни лаина вижте статистика за колите от 80.те и 90.те жа жертвите и катастрофите вижте и сега каква война е на пътя
  • #35
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Станимир Стефанов ( преди 5 месеца )
    10 неща а сте написали само 1 и то не съвсем вярно
  • #34
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Имах ВАЗ 21011, сега карам АУДИ. Жигулата беше като боен кон и нямах никакви притеснения и лято, особено през зимата. Но както се казва: хвали старата, карай новата.