IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-проблемни дизелови двигателя - I част

От Renault и Opel до Mazda и BMW - без да забравяме и 2.0 TDI

В последните години "дизел" стана едва ли не мръсна дума - което не е съвсем честно. Никой не се радва на гледката на стар Mercedes с отстранен филтър за твърди частици, който бълва облаци черна смрад на всеки светофар по "Тодор Александров". Но за много хора, които живеят извън големите градове и изминават сериозни дистанции всеки ден, дизелите все още си остават разумен избор за икономичен транспорт.
 
  
Check engine, повреда, двигател
Ако сте си купили дизелов автомобил, за да пестите от гориво, последното, което бихте искали, е да давате постоянно пари за ремонти


Има обаче друг проблем. Автомобили, избрани заради икономичността си, трябва също да бъдат надеждни - иначе спестеното от гориво ще отива за ремонти. А на пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето първата част от една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. Втората част вижте тук.
 
  
Най-проблемните дизелови двигатели - I част (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #38
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Запознат ( преди 1 седмица )
    До 30: Колега, кой от изброените двигатели е комън-рейл според теб?! 1.9 ТДИ във вариантите 90 и 110 к. с. са с директно впръскване и ротационна помпа Бош VP 44. Другите 1.9 ТДИ - 101,116,130 к. с. са помпа-дюза! 2.5 V6 ТДИ са също с ротационна помпа на Бош. До 2008 и Пасат 6 е с дизели помпа-дюза-1.9 и 2. 0 ТДИ. Чак след това са комън-рейл, 1.6 и 2.0 ТДИ
  • #37
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Много тикви много не ( преди 1 седмица )
    Българинът не може да разбере че може да просперира единствено в правова система. В беззаконието което живее, само Бойковците са добре. Останалите ще се радват ако си купят 20-годишен дизел. Все пак бедността е най-доброто наказание за глупостта.
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 30 ( преди 2 седмици )
    Какъв комън-рейл при Пасат 5???? Първите комън-рейл двигатели на ВАГ се появяват през 2008, т.е. в края на производството на Пасат 6. Страшно неинформирани и неграмотни хора пишат тук!
  • #35
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Bravo ( преди 2 седмици )
    Поздравления за много точната статия!!!
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Българин. ( преди 1 месец )
    Защо прехвърляте станици на всеки двигател.. Алчност ***.
  • #33
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Фен на бензина ( преди 1 месец )
    Дизела е най-проблемния мотор еле пък на Мазда.Дизел никога само бензин на газ.
  • #32
    4 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    щом има проблеми значи има рено!
  • #31
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    И като погледнеш на улицата - всъщност изброените двигатели са едни от най-масовите в милата ни родина. Пример от практиката ми - на един продаден бензинов Акорд /не съм почитател на Хонда, но няма спор в здравината на двигателите на този модел/ се падаха поне 10 Мазди с посочения проблемен двигател и поне толкова А4 с първите 2.0 тди, които са...май по-добре да не казвам. Нямам обяснение, но е факт.
  • #30
    7 rate up comment 7 rate down comment
    До 26 ( преди 1 месец )
    Колега, при В5 ги има и двата варианта- помпа-дюза и CR. Eто всички разновидности на дизел, които са слагани на модела:1.9 L AHU/AHH TDI I4 1.9 L AFN/AVB/AWX/AVF/AJM/ATJ TDI I4 2.0 L BGW/BHW TDI DPF I4 2.5 L AFB/AKN/BDG/BDH/BAU TDI V6
  • #29
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Някой ( преди 1 месец )
    Имам Опел зафира от над 1 година 2.2DTI на 282хил. Карам го всеки ден, засега без проблем.