IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Илиян ( преди 2 месеца )
    Здравейте какво штекажете за БНВ дизел 2000 кб 150 конски сили година 2007
  • #46
    4 rate up comment 1 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 5 месеца )
    Аз досега от коментарите на форумните самураи бях останал с впечатлението, че японските коли, разбирай мотори, се сглобяват от извънземните на Луната и никога не се развалят, за разлика от скапаните немски трошляци.Много съм изненадан и много разочарован.
  • #45
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Петър ( преди 8 месеца )
    Два леки дизела до сега да били проблемни :D4D на Тойта -корозия на блока (2007 до2010) и дизела наСубару - повреда на коляновия вал-повреди в гаранция(между 100 хил и150хил км)друг е въпросът че купуваме кола на над 200хил км и после пишем че е проблемна......
  • #44
    9 rate up comment 3 rate down comment
    xxx ( преди 8 месеца )
    Поздрави
  • #43
    15 rate up comment 0 rate down comment
    xxx ( преди 8 месеца )
    Да се получи дискусия в нета определено е по трудно от нормално тъй като не комуникираш на живо и по трудно се разбира отсрещния. Трябва доста търпение и никакви обиди, нещо което липсва на доста от хората по форумите.
  • #42
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До Ххх ( преди 8 месеца )
    Тук си напълно прав и се съгласявам с теб. Аз просто исках да ти обясня, че и двете горива си имат и предимства и недостатъци. С теб направихме стабилна дискусия и мисля, че до някъде сближихме мнения. Това не беше спор с цел заяждане, а една градивна дискусия и мисля, че всеки научи по нещо, а това е най-важното. Трябва да има толерантност и въпросите да се обсъждат спокойно и аргументирано и мисля, че точно това постигнахме.
  • #41
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Peugeot фен ( преди 8 месеца )
    Изчадието 2.7V6 HDI е срам и позор за Пежо на фона на иначе безупречните HDI и 1.9d мотори, но 3.0V6 HDI няма нищо общо с 2.7 и е доказано здрав двигател.Същата работа е и с 1.6 бензините, съвместна разработка с BMW, т.нар. Prince - пълна скръб. Старие 1.6 TU мотори бяха слаби като коне, но караха стотици хиляди километри без проблеми, тея новите VTi и THP след 100.000км започваш да палиш свещи...
  • #40
    5 rate up comment 4 rate down comment
    янко ( преди 8 месеца )
    Показания автомобил Nissan Pathfinder на заглавната снимка изобщо не фигурира в тази класация. Моля подбирайте си по-добре снимковите материали за бъдещи статии.
  • #39
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Xxx ( преди 8 месеца )
    Традиционно дизела винаги е имал по високо КПД коефициент на полезно действие поне с около 20 % . Това значи ,че дизела е по рационалният двигател и оползотворява литър гориво по добре имайки по малко топлинни загуби. Бензин и Дизел с еднаква мощност ще свършат еднаква работа като единият ще изгори по малко гориво за единица време. Дизела обаче отстъпва по динамика.
  • #38
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 8 месеца )
    Те и във Формула 1 са много яки, но за няколко минути. Вие какво искате? Да се състезавате 200 хил. км. В автомобилната индустрия работят много интелигентни хора. На обикновения човек му трябват няколко години, за да разбере как работи обикновения климатик. В един автомобил има компресори, експлозии, електричество, програмиране...Всичко това се обляга на десетилетия практика и се надгражда по малко и сигурно и всичко е направено на отделни подсистеми, които да се демонтират и подменят с нови.