IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До Ххх ( преди 4 месеца )
    Предишният ми автомобил БМВ Ф30 от 2.0 бензин правеше 400nm в диапазон от 1250 до 4800 оборота. Замервали сме го с 3000 кубика дизел - ами по-нищо не му отстъпва. Нито на драг, нито от летящ, нито на писта.Аз си карам дизел тъй като шофирам доста киломенти извънградско и при мен икономита от гориво, която ми дава дизела се усеща. Но това не означава, че съм кон с капаци и не признавам очевидните предимсва на бензина - огромната му литрова мощност ит.н.
  • #25
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До Ххх ( преди 4 месеца )
    Да си продължа мисълта от предишния пост. Пробвал съм и двата автомобила на писта, ами няма база за сравнение, огромният работен диапазон на бензина си казва думата. там където дизела буквално спира да върви, бензина продължава да развърта.Това позволява много по-ефективно използване на ниските предавки. Разликата във времената е доста голяма, направо не е за вярване.
  • #24
    12 rate up comment 2 rate down comment
    до ххх ( преди 4 месеца )
    Смях в залата дизела бил евтин. Като го купуваш нов даваш около 4-5 к лв отгоре. Които спрямо модерен турбо бензин със същите коне ще избиваш едни 100-150к км. освен ако не караш голям СУВ. И през това време се надяваш да не сипеш лоша нафта и да хвърлиш дюзи, или да не се задръсти дпф-а. Което ако се случи в гаранция - жална ти майка. Като вземеш стар се надяваш да не хвърлиш турбо и съединител освен дюзите.И за какво? За 2л на 100км. То без пари.
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    До Ххх ( преди 4 месеца )
    Аз също карам дизел в момента, но това което си написал в голямата си част просто не е вярно.Относно въртящия момент - тук некоректно се правят сравнения между турбодизел и атмосферен бензин. При равни условия - кубатура, вид на турбината и налягане бензина прави не по-лош въртящ момент от дизела и то в много по-голям диапазон. Пример /300nm в диапазон 1800-5000 об.м е доста повече от 350nm 1800-2800/. Това са реални данни от двата ми автомобила първият е турбобензин, а вторият турбодизел.
  • #22
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Xxx ( преди 4 месеца )
    Хейтърите който слагат минуси трябва да знаят ,че дори възможността да ядат евтин хляб се дължи на великото изобретение на Рудолф Дизел.
  • #21
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Xxx ( преди 4 месеца )
    А бензина мислиш ли , че не трови? Трови обаче не го виждаш!! Дизела отстъпва само при малки колички от порядъка на 1000 кубика , те могат да се карат на бензин. При газова уредба никога не трябва да се забравя , че имаш съд под налягане в превозно средство. Тоест изправен дизел (не пушещ като печка) винаги има надмощие над бензина:):) С малки изключения:)
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Алекс ( преди 4 месеца )
    Най-добрият дизел, до който аз съм успял да се "докопам" е 3500 кубика двойна турбина, шестак на БМВ 272 hp. Разбира се трябва изключително сериозна подръжка, която струва не малко. Не е като Кия, която минава 800 000 км само със смяна на масало и свещи.Но удоволствието от този дизел няма развно.
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    D-MAX ( преди 4 месеца )
    Имам Исузу 2005 с 3.0л 4JHTC1 двигател. Не знам кой е описания 3.0л. двигател в статията, но проблема при моя зимно време особено е че много бавно и трудно достига работно температура, като ако работи на место трудно стига до 60 гр., а тръгна ли по надолнище двигателя сваля веднага 10-15г. от нормалната му температура. Товарил съм го много вкл и с дълги пътувания с три тонно ремарке, никога не е надхвърлял 94гр. Имам OBD допълнителен дисплей, който показва точно.Глава, блок са чугунени и няма ...
  • #18
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    О да перфектен е - перфектно трака, перфектно вибрира, перфектно пуши, като му изкормиш генерацията и перфектно трови. Дизела е удачен за наистина голям пробег, теглене, големи истински джипове и камиони.
  • #17
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Xxx ( преди 4 месеца )
    Дизела е най добрият двигател създаван , заради въртящият момент в ниски обороти , защото точно въртящият момен преодолява препятствията , това е нужно на едно мпс да се движи безпроблемно навсякъде с ниски обороти и нисък разход.