IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Петко ( преди 4 месеца )
    Няма проблем момчета, ние дизелите ги купуваме със сериозен пробег, каквото е имало да се чупи по гаранция е оправено :-)) Аз имам 1.6 мултиджет 16 клапана, 120 коня, не мога да кажа нещо лошо. Върви, харчи малко, какво да искат от 11 годишно добиче, разбире се, че ще се чупи :-))
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Яшко ( преди 4 месеца )
    С нетъпение очаквам статия за любимия израз на българина "дал съм над 1000 лв за нея, ще ме търпи". Че да не си кола в ръцете на българин в България.
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    бензинджия ( преди 4 месеца )
    Но народа вярва че точно неговата ще еднорог на 150к км със всичко сменено от предния собственик. Отделно подмамен от ниския разход, вървежа при ниски обороти и потенциала на чип тунинга
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    бензинджия ( преди 4 месеца )
    По принцип от доста време вече здрав 10+ годишен дизел няма. Дори конструктивно да е измислен добре и да няма проблеми (както виждаме такива почти няма реално), пак на 10 години е на 300+ к км което значи минимум турбо, съединител и дюзи потенциално за смяна. Само това да са му проблемите имаш 4к за рециклиране. Сигурно над 5к за нови.
  • #12
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Доста полезна статия, но истината е, че никой няма да и обърне внимание. За всеки един от изброените двигатели има информация от доста години и въпреки това на пазара в България се харчат като топъл хляб. Не може за един двигател да има оплаквания, още когато е бил в гаранция, форумите наши и чужди да са пълни с оплаквания и ти да отидеш да си вземеш автомобил с такъв двигател на незнаини километри. И се започва ,,производителите не правят здрави коли като преди", търговците са мошенници и т.н.
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до wladoom ( преди 4 месеца )
    Брей :) Я да видим какво пише в литературата:The DMAX V6 engine is a 3.0 L; 180.5 cu in (2,958 cc) Diesel engine.It was designed, and is produced by Isuzu in Fujisawa, Kanagawa, Japan but the design rights to the engine are now owned by General Motors. It uses high-pressure common rail direct injection with four valve per cylinder, cylinder heads. A variable-geometry turbocharger and intercooler are also used.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    има разни завалии, дето са уцелили тоя мотор на Опел Вектра и знаят
  • #9
    10 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 4 месеца )
    6DE1 си е баш 6-цилиндров, и прегрява като парти грил :)
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 4 месеца )
    И аз съм на газ но в града ако ще караш сутрин 5 км и вечер 5 км газта няма много смисъл - докато вдигне градус да прехвърли на газ и си минал поне 1 км. Иначе ако не я гасиш както са такситата определено е по-изгодно от дизел + поддръжката която е смешна спрямо дизел / особено от тези след 2005-та /
  • #7
    11 rate up comment 4 rate down comment
    wladoom ( преди 4 месеца )
    Не знам откъде авторите са почерпили информация но двигателя на Исузу 3.0 не е V6. Двигателите на D-max са редови четири цилиндрови и последното нещо което им се случва е да прегряват.