IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Xxx ( преди 4 години )
    А бензина мислиш ли , че не трови? Трови обаче не го виждаш!! Дизела отстъпва само при малки колички от порядъка на 1000 кубика , те могат да се карат на бензин. При газова уредба никога не трябва да се забравя , че имаш съд под налягане в превозно средство. Тоест изправен дизел (не пушещ като печка) винаги има надмощие над бензина:):) С малки изключения:)
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Алекс ( преди 4 години )
    Най-добрият дизел, до който аз съм успял да се "докопам" е 3500 кубика двойна турбина, шестак на БМВ 272 hp. Разбира се трябва изключително сериозна подръжка, която струва не малко. Не е като Кия, която минава 800 000 км само със смяна на масало и свещи.Но удоволствието от този дизел няма развно.
  • #19
    9 rate up comment 0 rate down comment
    D-MAX ( преди 4 години )
    Имам Исузу 2005 с 3.0л 4JHTC1 двигател. Не знам кой е описания 3.0л. двигател в статията, но проблема при моя зимно време особено е че много бавно и трудно достига работно температура, като ако работи на место трудно стига до 60 гр., а тръгна ли по надолнище двигателя сваля веднага 10-15г. от нормалната му температура. Товарил съм го много вкл и с дълги пътувания с три тонно ремарке, никога не е надхвърлял 94гр. Имам OBD допълнителен дисплей, който показва точно.Глава, блок са чугунени и няма ...
  • #18
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    О да перфектен е - перфектно трака, перфектно вибрира, перфектно пуши, като му изкормиш генерацията и перфектно трови. Дизела е удачен за наистина голям пробег, теглене, големи истински джипове и камиони.
  • #17
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Xxx ( преди 4 години )
    Дизела е най добрият двигател създаван , заради въртящият момент в ниски обороти , защото точно въртящият момен преодолява препятствията , това е нужно на едно мпс да се движи безпроблемно навсякъде с ниски обороти и нисък разход.
  • #16
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Петко ( преди 4 години )
    Няма проблем момчета, ние дизелите ги купуваме със сериозен пробег, каквото е имало да се чупи по гаранция е оправено :-)) Аз имам 1.6 мултиджет 16 клапана, 120 коня, не мога да кажа нещо лошо. Върви, харчи малко, какво да искат от 11 годишно добиче, разбире се, че ще се чупи :-))
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Яшко ( преди 4 години )
    С нетъпение очаквам статия за любимия израз на българина "дал съм над 1000 лв за нея, ще ме търпи". Че да не си кола в ръцете на българин в България.
  • #14
    13 rate up comment 1 rate down comment
    бензинджия ( преди 4 години )
    Но народа вярва че точно неговата ще еднорог на 150к км със всичко сменено от предния собственик. Отделно подмамен от ниския разход, вървежа при ниски обороти и потенциала на чип тунинга
  • #13
    11 rate up comment 5 rate down comment
    бензинджия ( преди 4 години )
    По принцип от доста време вече здрав 10+ годишен дизел няма. Дори конструктивно да е измислен добре и да няма проблеми (както виждаме такива почти няма реално), пак на 10 години е на 300+ к км което значи минимум турбо, съединител и дюзи потенциално за смяна. Само това да са му проблемите имаш 4к за рециклиране. Сигурно над 5к за нови.
  • #12
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Доста полезна статия, но истината е, че никой няма да и обърне внимание. За всеки един от изброените двигатели има информация от доста години и въпреки това на пазара в България се харчат като топъл хляб. Не може за един двигател да има оплаквания, още когато е бил в гаранция, форумите наши и чужди да са пълни с оплаквания и ти да отидеш да си вземеш автомобил с такъв двигател на незнаини километри. И се започва ,,производителите не правят здрави коли като преди", търговците са мошенници и т.н.