IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #6
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Карач ( преди 4 месеца )
    На дизела , силта му е в извънградското каране на дълъг път, за градско най добре е на газ. Който не вярва да пита някой таксиджия от Пловдив, София или Варна!
  • #5
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Майския ( преди 4 месеца )
    От скапаното Субару, намразих марката, точно каквото пише това ми се случи и ремонта е в хиляди кинти. Пълни ***!
  • #4
    15 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Още първото изречение е грешно: "-Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град " е как стигнахте до това "гениално" откритие!?!?!
  • #3
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Ivelin Petrov ( преди 4 месеца )
    Аз съм със споменатия двигател на Исузу, но във Вектра Ц комби. Ами, какво да кажа. Моторът е много добър по мое мнение. Върви прекрасно, особено след като се премахна проблемния ЕГР и леко засилен като мощност и въртящ момент. Но, както ми каза опитен механик от Опел конкретно за този двигател, трябва да спазваш две неща: винаги да има масло, ако може да плува в него и да не го прегрееш. За последното, трябва да даваш газ до ламарината. Лека вечер
  • #2
    14 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Като ви разправям да си купувате италиански коли, е на, не слушате.
  • #1
    12 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Трябва да си *** за да си купиш дизел!