IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10-те най-проблемни дизелови двигателя - II част

Opel, Ford и Peugeot влизат в Топ 5, но на върха, колкото и да не ви се вярва, са японци

Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град и тежкия трафик. Но пък са идеални за хора, които живеят далече от местоработата си и изминават големи разстояния всеки ден. Тоест главната причина човек да избере дизела е неговата икономичност.
 
  
дизел, лампа
  
   
Само че тя напълно се обезсмисля, ако двигателят не е надежден и спестеното от гориво отива за чести ремонти. На пазара има немалко дизелови агрегати, които създават проблеми с по-голяма честота от обичайната. При някои става дума за конструктивни недомислия. При други вината е на "задкормилното устройство" - те просто изискват малко по-внимателна поддръжка, а невинаги я получават. Каквато и да е причината, ето една подборка на 10 дизелови двигателя, с които трябва да се внимава повече. След първата й част идва време и за втората.
  
   
Най-проблемните дизелови двигатели - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до wladoom ( преди 4 години )
    Брей :) Я да видим какво пише в литературата:The DMAX V6 engine is a 3.0 L; 180.5 cu in (2,958 cc) Diesel engine.It was designed, and is produced by Isuzu in Fujisawa, Kanagawa, Japan but the design rights to the engine are now owned by General Motors. It uses high-pressure common rail direct injection with four valve per cylinder, cylinder heads. A variable-geometry turbocharger and intercooler are also used.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    има разни завалии, дето са уцелили тоя мотор на Опел Вектра и знаят
  • #9
    14 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 4 години )
    6DE1 си е баш 6-цилиндров, и прегрява като парти грил :)
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 4 години )
    И аз съм на газ но в града ако ще караш сутрин 5 км и вечер 5 км газта няма много смисъл - докато вдигне градус да прехвърли на газ и си минал поне 1 км. Иначе ако не я гасиш както са такситата определено е по-изгодно от дизел + поддръжката която е смешна спрямо дизел / особено от тези след 2005-та /
  • #7
    13 rate up comment 6 rate down comment
    wladoom ( преди 4 години )
    Не знам откъде авторите са почерпили информация но двигателя на Исузу 3.0 не е V6. Двигателите на D-max са редови четири цилиндрови и последното нещо което им се случва е да прегряват.
  • #6
    38 rate up comment 1 rate down comment
    Карач ( преди 4 години )
    На дизела , силта му е в извънградското каране на дълъг път, за градско най добре е на газ. Който не вярва да пита някой таксиджия от Пловдив, София или Варна!
  • #5
    28 rate up comment 4 rate down comment
    Майския ( преди 4 години )
    От скапаното Субару, намразих марката, точно каквото пише това ми се случи и ремонта е в хиляди кинти. Пълни ***!
  • #4
    16 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Още първото изречение е грешно: "-Дизеловите двигатели са зле пригодени за големия град " е как стигнахте до това "гениално" откритие!?!?!
  • #3
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Ivelin Petrov ( преди 4 години )
    Аз съм със споменатия двигател на Исузу, но във Вектра Ц комби. Ами, какво да кажа. Моторът е много добър по мое мнение. Върви прекрасно, особено след като се премахна проблемния ЕГР и леко засилен като мощност и въртящ момент. Но, както ми каза опитен механик от Опел конкретно за този двигател, трябва да спазваш две неща: винаги да има масло, ако може да плува в него и да не го прегрееш. За последното, трябва да даваш газ до ламарината. Лека вечер
  • #2
    17 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Като ви разправям да си купувате италиански коли, е на, не слушате.