IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
  
   
BMW N63 двигател, проблеми
  
   
Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.


5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #52
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Объркан ( преди 1 месец )
    Е сега, глупости! Аз знам, че само японските харчат масло - Филип бричката така каза ....
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 49 ( преди 2 месеца )
    Е какво през какво си минал в нормална държава тия километри се навъртат за под 1 година. Имаме един Форд фокус на работа на 500к само със масла и съединител минал ги и някакви дребни неща по предницата от хубавите ни пътища.
  • #50
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Име ( преди 2 месеца )
    Нещата през които минават повечето мъже заради жените си, за да може да карат немска кола. Не е ли по добре тия пари да се дадат по ходене на чуждо. Търпиш да обслужваш, за да може да боднеш после. ахахах
  • #49
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Алекс ( преди 2 месеца )
    Основно немски премиуми ... такъв мотор за толкова пари очакваш да минеш поне 300 000 км без обслужване от вида да се вади целия мотор ...
  • #48
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Ted ( преди 2 месеца )
    Е лек и безаварийно пътуване с Kia 7 години гаранция
  • #47
    4 rate up comment 16 rate down comment
    4.6is Alpina ( преди 2 месеца )
    Мога да се похваля с моето много рядко X5 4.6is Alpina 2003г. На 46000 км , невероятно .
  • #46
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Писна ли ти? ( преди 2 месеца )
    Никой не си задава въпросът защо се правят калпави автомобили и защо това не е във въпросите на журналистите които взимат интервюта от производителите ? Не е ли това една перфектна схема в дългосрочен план за правене на яко кинти ...
  • #45
    18 rate up comment 2 rate down comment
    ДО #35 ( преди 2 месеца )
    Приятелю ти си с двигателя N 47 на БМВ, който така и не можаха да го оправят до 2015г. къде караш по тия аутобани и за какви скорости говориш, ако не сменяш верига на 50 000км. ще седиш за основни ремонти в сервизите и ще работиш за да изкарваш пари да си ги плащаш:))))
  • #44
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #34 как си се грижил за тях? завивал ли си ги нощно време да не настинат? Грижа е единствено и само смяна на консумативи навреме. Останалото е хоби, не житейска философия..
  • #43
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    до 26 - абе ти от коментар 11 до коментар 26 успя да й навъртиш от 18000 до 70000км, че и успя да я продадеш? Евала! за какви ни мислиш #26 - не си много умен и лъжата ти е плоска ;)