IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
  
   
BMW N63 двигател, проблеми
  
   
Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.


5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #54
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дфен ( преди 9 месеца )
    Всичко немско става паприкаш
  • #53
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Хахо ( преди 1 година )
    Е то е логично производителя на масло да ти казва, че трябва са се сменя колкото може по-често, а производителя на автомобила обратното. И двамата мислят как да си купуваш по-често продукта им. Аз като габровец избирам по-евтиния вариант и си карам 1.9 тдито от 2004та със смяна на маслото на 8 до макс 10 хил.км вече 300 хил.км ;)
  • #52
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Забрави и ВАГ.Прехвалените премиуми на БГ ***.Хвърляй пари в огъня.
  • #51
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Объркан ( преди 3 години )
    Е сега, глупости! Аз знам, че само японските харчат масло - Филип бричката така каза ....
  • #50
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 49 ( преди 3 години )
    Е какво през какво си минал в нормална държава тия километри се навъртат за под 1 година. Имаме един Форд фокус на работа на 500к само със масла и съединител минал ги и някакви дребни неща по предницата от хубавите ни пътища.
  • #49
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Име ( преди 3 години )
    Нещата през които минават повечето мъже заради жените си, за да може да карат немска кола. Не е ли по добре тия пари да се дадат по ходене на чуждо. Търпиш да обслужваш, за да може да боднеш после. ахахах
  • #48
    19 rate up comment 15 rate down comment
    Алекс ( преди 3 години )
    Основно немски премиуми ... такъв мотор за толкова пари очакваш да минеш поне 300 000 км без обслужване от вида да се вади целия мотор ...
  • #47
    24 rate up comment 12 rate down comment
    Ted ( преди 3 години )
    Е лек и безаварийно пътуване с Kia 7 години гаранция
  • #46
    4 rate up comment 26 rate down comment
    4.6is Alpina ( преди 3 години )
    Мога да се похваля с моето много рядко X5 4.6is Alpina 2003г. На 46000 км , невероятно .
  • #45
    40 rate up comment 6 rate down comment
    Писна ли ти? ( преди 3 години )
    Никой не си задава въпросът защо се правят калпави автомобили и защо това не е във въпросите на журналистите които взимат интервюта от производителите ? Не е ли това една перфектна схема в дългосрочен план за правене на яко кинти ...