IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla намали цената на Model 3 в Европа

В опит да увеличи продажбите Мъск предлага базовата версия за 36 990 евро

Tesla представи нова основна версия на Model 3 за Европа, на която американският производител разчита за увеличение на продажбите. Така Model 3 Standart вече струва 36 990 евро и заменя предишния вариант от начално ниво, който се продаваше за 39 990 евро.


Tesla


Пробегът на WLTP е 534 км, което е с 20 км по-малко от досега. Стандартната консумация пада до 13,0 kWh на 100 километра. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 6,2 секунди, максималната скорост е непроменена при 201 км/ч. Максималната мощност на зареждане на зарядното устройство за постоянен ток е леко увеличена до 175 kW.

В стандартното оборудване на автомобилът влизат 18-цолови джанти в нов дизайн "Prismata". Външната оптика остава идентична, но за да оправдае намалената цена, Tesla спестява от оборудването. И това елиминира различни характеристики в интериора.

Аудиосистемата използва седем високоговорителя вместо девет и екранът за задните пътници е изтрит. Освен това липсват околното осветление и вентилацията на седалката за водача и предния пътник. Предните седалки и воланът трябва да се регулират ръчно. Отоплението на седалката се предлага само отпред, отзад вече не е необходимо. Шасито разчита на пасивни амортисьори без честотно-селективната технология на по-скъпите версии.

Със цена от 36 990 евро разстоянието до следващия по-висок модел се увеличава значително. Моделът 3 Long Range RWD струва около 45 000 евро, но предлага пробег от 750 км. Като алтернатива на покупката се предлага лизинг с депозит от 6900 евро и срок от 60 месеца се дължи месечно 299 евро. Годишното ограничение на пробега обаче е 10 000 км.


0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dinoas ( преди 2 седмици )
    И сега само да питам, всички тези екстри който Теслата е изрязала струват само 3000? Ако сложим само окачването сигурно ще искат поне 5000 Казвате да си купим тесла ама китайците са по напред в технологиите и са значително по евтини като автомобили
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ганюф,понеже си ограничен и речево пак копи-пейст на един и същи коментар навсякъде...що обиждаш хората които не ти харесват теслата пъпчиво недоразумение такова
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 2 седмици )
    Ти добре ли си? Какво точно няма топ версията? Вие от кога станахте супер дупер, та и екстрите в топ версията са ви малко?
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дачия ( преди 2 седмици )
    Ето това вече е добра цена, 36к или 70 000лв.., взимаш кола като модел на 2г., но даваща ти много повече за парите или друга на тази цена. Сега, ако не ти харесва или принципно плюеш по електличките и за 10 бона да ти я дават, все тая. Иначе какви екстри са олязани не съм гледал, ама като цената пада и конглокенцията ще мисли схеми.
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Колко да е орязана като тя и топ версията има няма почти нищо, това е някакъв осакатен компани кар, коли за фирми под наем и такси.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не разбирам минусите на последните 2 коментара. Аз съм ползвал лизингови договори с такива условия. Разбира се различни компании на различни места могат да предлагат различни условия и различни договори, но точно такива описани договори където имаш 10 хиляди км на година и просто си доплащаш накрая ако си карал повече съществуват и не са нещо ненормално.
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Пояснявам, че може би не го написах достатъчно ясно. Доплащането и получаването се случва извън толеранса. Тоест ако си на 25000 км получаваш пари обратно. Ако си на 40000 км доплащаш. И реално никой не те спира да навъртиш и 100 хиляди км. Човек трябва да си сметне обаче дали това има смисъл. Имайте все пак предвид, че то и за застраховката се пита колко км караш на година. Защото ако караш много, рискът да направиш авария е по-висок.
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Договор като договор, бе хора. В конкретния договор ще е написано. Имаш примерно 10 хиляди километра на година за 3 години. Като го върнеш след 3 години се гледа колко си навъртял. Имаш примерно 2500 км толеранс нагоре надолу. Тоест ако си между 27500 и 32500 км всичко е точно. И за всеки км нагоре или надолу доплащаш или получаваш някакви стотинки. Примерно 10 стонинки доплащаш, 5 стотинки ти връщат. Преди да подпишеш, четеш договора и всичко е ясно.
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Турбо ( преди 2 седмици )
    Никога не си купувал нова кола на лизинг.Ограничението на пробега е за коли със заложена висока остатъчна стойност и по ниски месечни вноски.За по голям годишен пробег ти залагат само 10-20% остатъчна стойност и месечните вноските скачат.
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до 15 ( преди 2 седмици )
    Ко? Всички коли на лизинг в Европа имат ограничение на пробега. Ако искаш повече, плащаш повече.