IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
  
   
BMW N63 двигател, проблеми
  
   
Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.


5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #24
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Проблемите на ... ( преди 3 години )
    над 20годишните немски автомобили са несравними с проблемите на ново рено!
  • #23
    25 rate up comment 7 rate down comment
    до 20 ( преди 3 години )
    За моя радост вече не съм собственик на въпросната кола. Не дочаках 200000. Продадох я на 70000. Да му мислят следващите. Хубавото на всеки ВАГ е, че бързо се намира кой да те отърве от него.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #23 ти като го "имаш" - да беше прочел малко какво пише човека ;) хаха
  • #21
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Потребител ( преди 3 години )
    Забелязвам, че се е завформил спор относно обслужването на автомобилите и на колко километра да се извършва. Както знаем, нито един спор не е убедил никого в нищо, но все пак и аз ще изкажа мнение. Действително всички производители в наши дни се придържат към изискването за автономност на автомобила от обдлужване до обслужвнае - 30 000км. А дали това е проблем за двигателя - до определени километри едва ли, но дали скъсява живота ми - със сигурност.
  • #20
    10 rate up comment 12 rate down comment
    до 20 ( преди 3 години )
    Всеки от тия германски производители препоръчва смяна на масло веднъж годишно, независимо от пробега. За което има много добри причини. Не давай акъл, когато го нямаш :D
  • #19
    19 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Прекаленото "пазене" на колата винаги ми напомня за бъзика за гаджето, дето не го таковаш много, да е по-тясно за следващия... не го разбирам това.. Карай си нормално и си сменяй масла и части когато трябва - не 10000км по-рано. По темата - много от проблемните двигатели са оправени повечето ако гледате след 2012-2013.. както 1.4 тси така и други..
  • #18
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Потребител ( преди 3 години )
    Дефектите при всеки един от изброените двигатели са факт и всякакви спорове са излишни. Всяка една от марките посочени в статията има много добри двигатели, но конкретно тези не са от най-сполучливите. Най-отчетлив е проблема при ВАГ груп, където проблема с бензиновите двигатели не обхваща само едно поколение и до скоро напрактика не беше решен.
  • #17
    10 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до 11 - изобщо не ги слушай тия! Сменяй масло като си му дойде времето - на 30 000 или 2 години. Производителя ти го казва. Дори двигателя да се развали на 200 000 - ти надали ще си собственика - по-скоро някой от "съветващите" отдолу ще я е взел и ще обяснява как немските са големи кочини :D
  • #16
    17 rate up comment 6 rate down comment
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    И на предната и на сегашната ми кола , от смяна на смяна им дават 30 хил км , но имай в предвид че ако жулкаш градско или не ги навъртиш за по-малко от година- сменяй на максимум 15-20 хил км .
  • #15
    29 rate up comment 8 rate down comment
    До 11 ( преди 3 години )
    На тия много не им вярвай. Вслушай се в двигателя след 20к км. Коренно си променя звука. Така, че не чакай 30000 или да те уведоми компа. 15к, максимум 20к и смяна на маслото. Че отгоре на всичкото от групата на ВАГ и гаранциите им са само на хартия. Бях стигнал до съда. Спечелих, но изгубих 3 години в разправии. Може и да знаят как да продават. но не знаят как да правят коли.