IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
  
   
BMW N63 двигател, проблеми
  
   
Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.


5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #32
    23 rate up comment 6 rate down comment
    до 29 ( преди 8 месеца )
    Това е въпрос на житейска философия. Последните три коли съм си купил нови и първите две от тях съм сменил на шестата година. Грижил съм се за тях, защото мисля, че една машина заслужава добрата грижа, независимо, че след време ще е в други ръце. Има и хора, които само консумират, дефекират и продължават напреТ. Всеки сам си избира за себе си.
  • #31
    14 rate up comment 3 rate down comment
    V6 24V ( преди 8 месеца )
    Цялата тая работа ми намирисва на ейч пи принтерите - правят ги само за да си продават скъпото мастило. И тея коли се правят, за да се печели от поддръжка. Най-много $ се наливат в отделите по програмирано стареене на всички механични елементи и старите марки бълват еднодневки, понеже акционерите си чакат дивидентите. Който се съмнява, е много наивен! Няма марки, няма читави коли - всичко е пари, пари и пак пари! Да живее моята MX6-ца от 96-та. 10 години стрелката не излиза от червеното, евала!!
  • #30
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Потребител ( преди 8 месеца )
    #29 както казах тук не става въпрос за правилно и грешно, а въпрос на приоритети и личен избор. Като цяло интервалите за обслужването на автомобил много зависят от мястото където се кара, а и от начина, по който се кара.
  • #29
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Ss23 ( преди 8 месеца )
    Ами 3.0tdi
  • #28
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Тука върлуват няколко противника на всичко немско - интересно е, че те не правят разлика между "немско" и "германско"! Швейцарците, например, също са немско-говорящи, *** за техните часовници няма и дума, австрийците се абсолютни оръжейни майстори, демек - немци!
  • #27
    13 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    #24 въпросът е - какво означава скъсяване на живота и това интересува ли те много? Ако например от 250 000км "живот" отидеш на 200 000 защото си сменяш маслото на 30 000 - еми аз съм ок. Това е като бързото зареждане на телефоните - убива батерията ама телефона ти е готов за 30мин, не за 2 часа. И кво - сменяш не на 2 години а на 1,5 голема работа.
  • #26
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Народен премиум ( преди 8 месеца )
    На германския премиум, маслото няма как да изкара 30 хил. км при положение, че разхода е между 100 мл и 1 л на 1000 км в зависимост за кой точно "премиум" става въпрос. С непрекъснатото доливане, за 30 хил. км пробег, собственика го е сменил няколко пъти.
  • #25
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Проблемите на ... ( преди 8 месеца )
    над 20годишните немски автомобили са несравними с проблемите на ново рено!
  • #24
    21 rate up comment 7 rate down comment
    до 20 ( преди 8 месеца )
    За моя радост вече не съм собственик на въпросната кола. Не дочаках 200000. Продадох я на 70000. Да му мислят следващите. Хубавото на всеки ВАГ е, че бързо се намира кой да те отърве от него.
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    #23 ти като го "имаш" - да беше прочел малко какво пише човека ;) хаха