IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
  
   
BMW N63 двигател, проблеми
  
   
Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.


5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #41
    17 rate up comment 1 rate down comment
    A. ( преди 1 седмица )
    Ами какъв е изводът, по-новите немски двигатели създават проблеми. Японските бензин нямат такива проблеми, но дизелите от поколение с филтър за фини прахови частици са деликатни спряму българска нафта и излизат скъпо, но все пак работят добре (не харчат масло и не губят мощност). Боксерните японски двигатели пък също не са особено трайни, но в крайна сметка много зависи от задкормилното устройство. Благодаря на авторите за статията!
  • #40
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Еееиееее ( преди 1 седмица )
    *** са всички ваг двигатели до 2014 г бензинови. Констрктивни дефекти имат почти всичките и дават проблеми още преди 100 хил. , на 150 хил отново проблеми. Дсг кутията 7 степенна е пълен ***. От личен опит го казвам купил нов голф 2012 г. Добре, че дойде един голфаджия да го вземе...
  • #39
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Мили деца , знаете ли защо на различните места по света маслата се сменят на различен пробег .
  • #38
    16 rate up comment 1 rate down comment
    type_r ( преди 1 седмица )
    Как само 5 бе?Те нямат безпроблемни.
  • #37
    5 rate up comment 12 rate down comment
    До 36 ( преди 1 седмица )
    Аз само споделям моя опит. Бмв дава интервал от 30.000 и не виждам защо трябва да сменям масло на 10.000км все пак там има инженери, които са го пресметнали. Ако искаш сменяй и на 5.000, никой не ти забранява, но според мен е излишно. И определено това е опита и на мои приятели със 320 и 318 дизел. За бензин нямам опит. Вярно е че има много издухани мотори, които горят масло, но това идва от идиотщина най-вече и некадърност на шофьора
  • #36
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до 35 ( преди 1 седмица )
    Това звучи точно като "не съм съгласен, че човек трябва да се къпе всеки ден. Аз се къпя два пъти месечно"
  • #35
    3 rate up comment 28 rate down comment
    320d ( преди 1 седмица )
    Не съм много съгласен със всички, които казват, че маслото трябва да се сменя на 10.000км. Аз имам бмв 320d 2012 произведено. Купих си през 2014 на 54.000км и в момента е на 207.000км. Никога не съм му сменял маслото на по-малко от 30.000км а често и на 35.000. Тъй като живея в Германия при всяка възможност е карам със скорост между 190 и 220 км/ч и понякога поддържам такава скорост по над 100 км отсечка. На мотора никога не съм му доливал масло. Бмв определено си оправиха моторите
  • #34
    19 rate up comment 3 rate down comment
    до 29 ( преди 1 седмица )
    Това е въпрос на житейска философия. Последните три коли съм си купил нови и първите две от тях съм сменил на шестата година. Грижил съм се за тях, защото мисля, че една машина заслужава добрата грижа, независимо, че след време ще е в други ръце. Има и хора, които само консумират, дефекират и продължават напреТ. Всеки сам си избира за себе си.
  • #33
    9 rate up comment 3 rate down comment
    V6 24V ( преди 1 седмица )
    Цялата тая работа ми намирисва на ейч пи принтерите - правят ги само за да си продават скъпото мастило. И тея коли се правят, за да се печели от поддръжка. Най-много $ се наливат в отделите по програмирано стареене на всички механични елементи и старите марки бълват еднодневки, понеже акционерите си чакат дивидентите. Който се съмнява, е много наивен! Няма марки, няма читави коли - всичко е пари, пари и пак пари! Да живее моята MX6-ца от 96-та. 10 години стрелката не излиза от червеното, евала!!
  • #32
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Потребител ( преди 1 седмица )
    #29 както казах тук не става въпрос за правилно и грешно, а въпрос на приоритети и личен избор. Като цяло интервалите за обслужването на автомобил много зависят от мястото където се кара, а и от начина, по който се кара.