IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет от най-проблемните германски двигатели

BMW, Mercedes и даже Porsche невинаги са защитени от конструктивни недомислия

Вече близо век германските автомобили са символ на добро инженерство, качествено изпълнение и удоволствие от шофирането. Но това съвсем не значи, че те са безпроблемни, особено когато прибегнете към тях втора или трета ръка. А като имаме предвид, че през 2020 година на марките VW, Mercedes, BMW, Audi и Opel се падат над три четвърти от целия пазар на употребявани коли в България, ще разберете защо подхождаме към въпроса за надеждността им с особено внимание.
  
   
BMW N63 двигател, проблеми
  
   
Много от проблемите при германците са разбираеми, защото става дума за автомобили от по-висок клас, с мощни и по-натоварени мотори. Най-надеждните агрегати обикновено са най-простите, с атмосферно пълнене и с относително малък обем. А тук говорим предимно за големи и сложни турбодвигатели. Нека видим към кои от актуалните на българския пазар мотори от Германия трябва да сте особено внимателни. Все пак имайте предвид, че "проблемни" означава относително по-висока честота на дефектите, а не стопроцентова гаранция, че нещо ще се повреди. При правилна поддръжка много от споменатите агрегати могат да служат вярно, без да създават ядове.


5 проблемни германски мотора (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #21
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Потребител ( преди 1 седмица )
    Дефектите при всеки един от изброените двигатели са факт и всякакви спорове са излишни. Всяка една от марките посочени в статията има много добри двигатели, но конкретно тези не са от най-сполучливите. Най-отчетлив е проблема при ВАГ груп, където проблема с бензиновите двигатели не обхваща само едно поколение и до скоро напрактика не беше решен.
  • #20
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    до 11 - изобщо не ги слушай тия! Сменяй масло като си му дойде времето - на 30 000 или 2 години. Производителя ти го казва. Дори двигателя да се развали на 200 000 - ти надали ще си собственика - по-скоро някой от "съветващите" отдолу ще я е взел и ще обяснява как немските са големи кочини :D
  • #19
    15 rate up comment 2 rate down comment
    глас от тъдява ( преди 1 седмица )
    И на предната и на сегашната ми кола , от смяна на смяна им дават 30 хил км , но имай в предвид че ако жулкаш градско или не ги навъртиш за по-малко от година- сменяй на максимум 15-20 хил км .
  • #18
    21 rate up comment 5 rate down comment
    До 11 ( преди 1 седмица )
    На тия много не им вярвай. Вслушай се в двигателя след 20к км. Коренно си променя звука. Така, че не чакай 30000 или да те уведоми компа. 15к, максимум 20к и смяна на маслото. Че отгоре на всичкото от групата на ВАГ и гаранциите им са само на хартия. Бях стигнал до съда. Спечелих, но изгубих 3 години в разправии. Може и да знаят как да продават. но не знаят как да правят коли.
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Вин ( преди 1 седмица )
    С две думи, няма гаранция и при най "престижните" марки, особено N-та ръка, че няма да гризнеш дървото! Още повече, че предлагат голям избор на двигатели и докато му излязат дефектите и детските болести минават години преди да разберем.
  • #16
    8 rate up comment 9 rate down comment
    до 15 ( преди 1 седмица )
    А кой се интересува от тебе въобще?
  • #15
    29 rate up comment 20 rate down comment
    Чип за дюнерджиите ( преди 1 седмица )
    Ей затова минавам покрай немските тоалетни, като през турски гробища! Не ги поглеждам дори. Няма по-сбъркано, не качествено, надценено и прехвалено говно от германското! Тия са верни последователи на Гьобелс и си мислят, че като лъжат не сто, а милиони пъти в рекламирането на пръчките си ще им вързва постоянно, но глупаците са на привършване даже и в Китай!
  • #14
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    турбиран двигател масло максимум 5 000-10 000 км или 6 месеца но най добре е на изразходвано гориво ако разхода е 10 л. на 100 зареждаш 500 литра и кръгом към сервиза за смяна и гледай допуските на маслата да са за нашия климатичен регион иначе дилърчетата гледат да ти строшат автомобила в момента в който ти предадат ключовете така че стой по далеч от официалния сервиз и най вече мощните двигатели задължително трябва здраво да се натискат иначе помпите не смазват и не охлаждат и двигателя ***
  • #13
    23 rate up comment 5 rate down comment
    bmw 550d ( преди 1 седмица )
    Масло се сменя на 30хил ако тая кола смяташ да я караш само в гаранция. В официалния сервиз на БМВ дори ми казаха сменяй на 10хил иначе сменяш двигател на 200хил.
  • #12
    28 rate up comment 2 rate down comment
    до 11 ( преди 1 седмица )
    Че то и в най-проблемните години този мотор не създаваше ядове за 18 000 км :D впрочем не е много добра идея да следвате предписанията и да ползвате удължен сервизен интервал. Особено при първа смяна, когато неизбежно в маслото попадат много микростружки и пр. Но вие си знаете...