IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

8-те основни проблема при най-популярните мотори на Opel

Германската марка е втората най-популярна у нас. Какво обаче трябва да знаете за двигателите й

Opel e втората най-популярна марка автомобили в България: още това лято регистрираните у нас коли с мълния на логото надхвърлиха 350 000 (само фолксвагените са повече). От тези 350 000 обаче цели 59% са на възраст над 20 години. Бройката продължава да расте за сметка не на новите модели, а преди всичко на коли в сегмента 10-15 годишни.
  
  
Opel Astra H
  
   
Причините толкова българи да се спират на германската марка са две: тя е достъпна като цени, от една страна, и е относително надеждна като за ниския сегмент, от друга. Но последното съвсем не значи, че опелите не крият и някои подводни камъни. След дълги години доминация на дизелите сега най-популярни на пазара втора ръка са бензиновите агрегати. Затова нека разгледаме основните проблеми при двата най-популярни сред тях: 1.6- и 1.8-литровите Ecotec от трето поколение.
  
   
Основните проблеми при 1.6 и 1.8 на Opel (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Тутанкамон ( преди 4 седмици )
    През 2008г си купих за 7000лв. Опел Вектра Б от 1997г. Двигателят беше дизелов 2.0DTL с турбо и мощност от 82к.с. Минах 50000км. и колата ми изгасна. Оказа се, че има проблем с ГНП-то. Като колата загрееше и започваше да придърпва, изгасваше и нямаше палене, докато не се охлади. На кой ли не я карах, никой не можа да я оправи. Обясниха ми, че на първите Вектори Б горивните помпи не подлежали на ремонт. Вариант беше да се купи ГНП на старо, но това беше чест проблем и не се знаеше каква е.
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    доста глупости прочетох, но има и некои истини.
  • #36
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Пълни глупости чета тук! Кой чул,кой неразбрал... карах Инсигния 5години колата навъртя 310000км без сериозни проблеми, мотора беше 2,0cdti 160 коня Алфа Ромео :) Това не ми е първия Италиянси мотор,хора JTD моторите са много добри.. Фият,Ланчия и Алфа монтират много добри дизели, моля информирайте се преди покупка! Живея в Германия,но и в България има качествени Автомобили от гамата. Опел е кола ,но без необходимите знания за марката Не рискувайте приятели! Купете си 1,9 TDI на WV
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dude ( преди 2 месеца )
    Потвърждавам за компютъра, жената имаше едно време такава служебна, на един зверски дъжд колата изгасна на прибиране към София по подбалканския с 90 км/ч няма ни серво, ни спирачки., Добре, че следваше баира и спря. Оказа се именно изгорял компютър, на репатрака и в София над 1000 лв за подмяна,
  • #34
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пешо ( преди 2 месеца )
    От бензиновите опели, нямам наблюдения, но от дизеловата опел астра 2006г, имам лични наблюдения, много чуплив автомобил, първо ми дефектира компютъра и не обича влага, а тапаците са го сложили в подкалника долу ниско, където има постоянно вода, маслената помпа дефектира, спира да качва масло и мотора в кофата, возия твърда и разход висок, но за съжаление купихме я 2017 за 5000 лв,вече с ремонтите клони към 8000 и трябва да си я караме, но не я препоръчвам, бензиновите, мисля че и те не са цвете
  • #33
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Фончо 2 ( преди 2 месеца )
    Нигогаш опел
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Дерек ( преди 3 месеца )
    Брейй, от доста време насам не съм попадал на вярно написана статия. Поздравления!
  • #31
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Опел-итко ( преди 3 месеца )
    До #23, каква Фронтера бе, минчо спасов, то фронтерата е на 40 годни, кой кара още подобна каруца?
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Карах известно време Зафира с Z22SE мотор. Без туба масло и до магазина не излизах с нея. Като изключим това, други съществени ядове не съм имал.
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    бако илия ( преди 3 месеца )
    Аз в момента карам Астра Х 1.6 само че Z16XEP 105кс. Много съм доволен, 350лв обслужване - ангренажен комплект, масло, филтри, пистов ремък, антифриз. 7.0 разход безин, не лоша возия. Не мога да се оплача.