IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8-те основни проблема при най-популярните мотори на Opel

Германската марка е втората най-популярна у нас. Какво обаче трябва да знаете за двигателите й

Opel e втората най-популярна марка автомобили в България: още това лято регистрираните у нас коли с мълния на логото надхвърлиха 350 000 (само фолксвагените са повече). От тези 350 000 обаче цели 59% са на възраст над 20 години. Бройката продължава да расте за сметка не на новите модели, а преди всичко на коли в сегмента 10-15 годишни.
  
  
Opel Astra H
  
   
Причините толкова българи да се спират на германската марка са две: тя е достъпна като цени, от една страна, и е относително надеждна като за ниския сегмент, от друга. Но последното съвсем не значи, че опелите не крият и някои подводни камъни. След дълги години доминация на дизелите сега най-популярни на пазара втора ръка са бензиновите агрегати. Затова нека разгледаме основните проблеми при двата най-популярни сред тях: 1.6- и 1.8-литровите Ecotec от трето поколение.
  
   
Основните проблеми при 1.6 и 1.8 на Opel (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ръждилник ( преди 1 седмица )
    Имах Опел Вектра Б от 1997 г. Беше с дизелов 2.0DTL екотек с 82 к. с. Проблемът беше горивната помпа. Оказа се, че тази помпа е от първите и не подлежи на ремонт. Даже в Мобилето всикчки подобни барутляци на обяви бяха със същия проблем. Имаше вариант да си купя оригинална за сума по-висока от самата кола или да монтирам втора ръка за 500 лв, но тъй като беше често срещан проблем и реших да не си давам парите на вятъра. Продадох колата с проблема.
  • #40
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Guest ( преди 1 година )
    Карам Астра г бертоне кабрио. 500 000км пробег от които 200 000 при мен за 4 год. Ремък сменен 2 пъти закупен от опел Австрия, 2 пъти бобина(единия път втора ръка нямаше нова налична), заводските шарнири и амортисьори изхвърлени на 370 000км, на 420 000 два предни лагера (ударих лошо дупка и смених и двата за да не си правя експерименти), масло гори за страх, но и не пада под 3-4 хиляди оборота. Все още с оригинални пружини, носачи, неотварян мотор и скорости, няма разбити и тн.
  • #39
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Аз ( преди 2 години )
    Аз пък да ви се оплача скутера ми 49Кубика за 5 години му смених едни сегменти и една задна гума а го карам лятото ежедневно а зимата рядко на седмица веднъж . От както си взех опел има 5 месеца минаха от както е имам сменя и ремък ,сменя тампон ,рейка ,турбо ,масло , горивен филтър ,маслен филтър,ваздушен фуктър тампони ,макферсони ,шарнири ,биалетки ангренаж ,водна помпа ,воден радиатор и тази кола не става по добре а все по зле !
  • #38
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 35 ( преди 3 години )
    Ти толкова си "чел", че даже не си разбрал, че статията е за бензинови двигатели, не за дизели. Чукча- не читатель :D
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Българина ( преди 3 години )
    Имаше едно време едни Опел Капка - дизел. Страшни! Наливаш и караш, а по това време нафта имаше. След това малко по малко от коли станаха... продукти. Ходиш по-често в сервиза.
  • #36
    1 rate up comment 2 rate down comment
    mirislav ( преди 3 години )
    Здравейте , От скоро карам Вектра - Ц 2.2 2002г Газ -- бензин , автоматик .Проблема ми е , че понякога при натискане на спирачка за да сменя предавка ,колята по- някой път гасне .
  • #35
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Купих Корса б 96 г.преди пет г.45 к.Навъртях и 75000 км и съм сменил едни задни накладки моторче за чистачки и акомулатор.Само това!Колата се поддържа спрямо каквото трябва да се поддържа.Нова не издържа толкова.Който иска скорост и други глупости да си купи байк и!
  • #34
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Тутанкамон ( преди 3 години )
    През 2008г си купих за 7000лв. Опел Вектра Б от 1997г. Двигателят беше дизелов 2.0DTL с турбо и мощност от 82к.с. Минах 50000км. и колата ми изгасна. Оказа се, че има проблем с ГНП-то. Като колата загрееше и започваше да придърпва, изгасваше и нямаше палене, докато не се охлади. На кой ли не я карах, никой не можа да я оправи. Обясниха ми, че на първите Вектори Б горивните помпи не подлежали на ремонт. Вариант беше да се купи ГНП на старо, но това беше чест проблем и не се знаеше каква е.
  • #33
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    доста глупости прочетох, но има и некои истини.
  • #32
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пълни глупости чета тук! Кой чул,кой неразбрал... карах Инсигния 5години колата навъртя 310000км без сериозни проблеми, мотора беше 2,0cdti 160 коня Алфа Ромео :) Това не ми е първия Италиянси мотор,хора JTD моторите са много добри.. Фият,Ланчия и Алфа монтират много добри дизели, моля информирайте се преди покупка! Живея в Германия,но и в България има качествени Автомобили от гамата. Опел е кола ,но без необходимите знания за марката Не рискувайте приятели! Купете си 1,9 TDI на WV