IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

8-те основни проблема при най-популярните мотори на Opel

Германската марка е втората най-популярна у нас. Какво обаче трябва да знаете за двигателите й

Opel e втората най-популярна марка автомобили в България: още това лято регистрираните у нас коли с мълния на логото надхвърлиха 350 000 (само фолксвагените са повече). От тези 350 000 обаче цели 59% са на възраст над 20 години. Бройката продължава да расте за сметка не на новите модели, а преди всичко на коли в сегмента 10-15 годишни.
  
  
Opel Astra H
  
   
Причините толкова българи да се спират на германската марка са две: тя е достъпна като цени, от една страна, и е относително надеждна като за ниския сегмент, от друга. Но последното съвсем не значи, че опелите не крият и някои подводни камъни. След дълги години доминация на дизелите сега най-популярни на пазара втора ръка са бензиновите агрегати. Затова нека разгледаме основните проблеми при двата най-популярни сред тях: 1.6- и 1.8-литровите Ecotec от трето поколение.
  
   
Основните проблеми при 1.6 и 1.8 на Opel (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 20 ( преди 4 седмици )
    Те не са написали къде се правят колите, а къде се произвеждаат двигателите 1.6 и 1.8. Каква Белгия?
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Дривер ( преди 4 седмици )
    Аутомддия пропуснали сте Белгия-Антверпен, като производител, там се правеха Астра ГТЦ,, Зафира до 2010 г. Опел си е много добра кола, който е карал малко коли, не може да го оцени!!!
  • #19
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 седмици )
    От опел най-много съм страдал
  • #18
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Майстор ( преди 4 седмици )
    Опитайте WV и ще видите що за *** са.
  • #17
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Xxx ( преди 4 седмици )
    До #15 Ти караш германска кола, но със италианско сърце :-) 1.9 CDTI е 101% фиатски мотор.... Много правилен избор на Опел. Поне неофициално германците си признаха, че не могат да направят хубав дизел..не и под 3000 кубика
  • #16
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Петров ( преди 4 седмици )
    Карах Вектра Б до 700000км .Замених я за Меган2 .Човека който я купи още я кара без проблеми
  • #15
    11 rate up comment 4 rate down comment
    дапа ( преди 4 седмици )
    Карам Вектра С 1.9 CDTI 150 hp. Юнашко, безжално, юркане, товарене (последно 1 тон пелети). На магистрала под 150 не карам от съображения за сигурност. Махнал съм джуката на бронията и съм я качил на гуми 215/65/17. Няма бордюри, дупки мупки. Върви като танк и няма никакви грижи вече 167 000 км. Редовна поддръжка педантична и само яко газене.
  • #14
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Астра 1.6 ( преди 4 седмици )
    Имах Астра 1.6 бензин 2007 нова от магазина.За 6 години и 100 хил.км никакви проблеми.И до ден днешен новият собственик си я кара без грижи.
  • #13
    15 rate up comment 2 rate down comment
    ogalb ( преди 4 седмици )
    9 години с Z16XER и никви грижи за 115 000км. Ама всичко и се сменя вавреме де..
  • #12
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Продължение на коментар 10 : 3. Бобината си изкарва 250 000 км . , което си е напълно нормално . 4. С другите неща в статията не съм имал проблеми.