IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Руснаците масово връщат китайски коли на дилърите

При някои марки гаранционните претенции надхвърлят 50 процента

Все повече дефектни китайски автомобили се озовават обратно при дилърите в Русия, като при някои от марките гаранционните претенции надхвърлят 50%, съобщават медиите в страната, като се позовават на търговски представителства.


дилъри, продажби


Големият проблем в случая е, че китайските производители не компенсират дилърите с разходите за ремонт. Това носи сериозни загуби на търговските представителства, чиято репутация също страда в тези случаи. В същото време жалбите на потребителите не винаги са справедливи, като търговците често се оплакват от "тероризъм от страна на клиентите".

Най-често случаите на връщане на автомобил с дефект на търговеца се решават извънсъдебно. Но често клиентите подават неоснователни искания, търсейки пари за сметка на продавача, обясняват дилърите, като посочват, че масово наемат юристи, за да могат да се справят с претенциите за връщане на автомобили.

Според Закона за защита правата на потребителите купувачът може да върне нов автомобил на търговеца, ако забележи дефект в него в рамките на 15 дни. За да направи това, той трябва незабавно да подаде писмена рекламация. Връщане е възможно и ако автомобилът е в гаранционен ремонт повече от 45 дни или не може да се използва общо 30 дни в годината.

В същото време вносът на китайски автомобили в Русия бързо намалява. За първи път от две години страната престана да бъде основният потребител на китайската автомобилна индустрия, падайки директно на трето място. Мексико вече води, следван от ОАЕ. Основните причини за спада е пренасищането на пазара, както и непрекъснатото увеличение на цените на китайските коли.

0 от 500
  • #83
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До№79 ( преди 1 месец )
    Да карахме Жигулите като таксита но, НИКОГА не са минавали 320 000км. без ремонт!!!Лично съм бракувал три на по 210-230 хиляди км. Първи ремонт прескачаха още на около 60 000км. и за това тези които ги купуваха на търговете минаваха директно на втори! Тях не ги ремонтираха а ги продаваха на търгове, ремонт се правеше на Волгите.
  • #82
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 32,няма и да видиш,защото тук се вкарва това което в Китай е забранено да се продава,а тук го продават на скъсаняци и прошляци.Стоките продавани тук не ги видях в Китай,същото е и за колите им,а ги питах за Хавал и те просто махаха с ръка като това за тях е нещо от ниското най-ниското и не ги карат там.
  • #81
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 24,разОзнаването ти е толкова некадърно както и самия теб. Китай се развива със скорост която за другите е немислима. А,да си мислиш,че не съм бил в китни китайски малки градчета от само 5-6 милиона се лъжеш жестоко дори и в сулца бях от по 200 хиляди жители,така,че не ми се прави на веллик. А,за Русия си в пълно неведение,защото и там съм бил и това което пишеш е пълна дърта опашата лъжа.
  • #80
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    до 13 работиш с китайци и вкарваш най-долнокачествени стоки,които и в Китай не се предлагат. Влизах в кола на хуауей дори и Ролс Ройс и Бентли бледнеят пред нея. Естествена кожа,натурално дърво полирано и лакирано,кресла вместо седалки,монитори и камери колкото си искаш,електрически врати и куп други глезотии на цена от 100 хиляди долара.Така,че приказките ги разправяй на пиениците в кръчмата.
  • #79
    1 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 12,а българска кола има ли или си проветряваш логорейнаат клоака. Виж си съдраните ***,скъсани *** и кирливите дрехи и тогава коментирай другите.А, руските коли въобще не са това което описваш. Жигулите едно време ги караха и като таксита и караха по 300 хиляди без ремонт,което за тогава си бе постижение. возил съм се в такава жигула която на 320хиляди и бяха направили основен ремонт и я бяха продали на търг,беше страхотна и това за година 1978г.
  • #78
    3 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 9,в Русия се вкарват такива каквито се продават и в Китай,а в Джей ропата понеже отказват да ги внасят се предлагат от някой фирми само евтини,които и в Китай не съм виждал.Причината е,че китайския конглокент на Алуди,Магарцедес и Бегай меси масло с вода е на цена 20 хиляди долара,а швабските недуразумения са на 5 пъти по-скъпи.Как си мислиш,кой ще си купи немското недоразумение като китаеца е като космически кораб,а немеца все едно е от каменната ера.Китай е Бъдещето,а джей ропата е в тинята.
  • #77
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 6,карай си немските таралясници,това което видях в Китай е извънземно,а това са евро пи далски простотии за плюене по русия и Китай.Жалко е,че и ауто комедия се превърна в политически инструмент за промивка на безмозъчни с кухи полирани хралупи,а не да се занимава строго с автомобилна тематика.
  • #76
    0 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 2,вие бъъларниците и чушкопека вече спряхте да правите, че и той неви се получава,а авто производителите ви заобикалят с 300 и бягат от вас като дявол от тамян ама си тръгнал да даваш оценки за другите *** разпран.
  • #75
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пропуснахте да напишете статия преди години , че руснаците масово купуват китайски автомобили защото западните , които струват 2,3 пъти повече не се внасят
  • #74
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да, Митьо Общата. Функционално неграмотен съм, макар че ти не знаеш какво означава рова. Поне не съм "дървен философ" без грам самооценка. Щял да си купи батерия, ама друг път! Ха-ха-ха, ти колко си "неостър". Я, кажи кой ти връзва връзките на обувките сутрин, бе Тролистник, щото нямаш акъл дори и за това?