IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Руснаците масово връщат китайски коли на дилърите

При някои марки гаранционните претенции надхвърлят 50 процента

Все повече дефектни китайски автомобили се озовават обратно при дилърите в Русия, като при някои от марките гаранционните претенции надхвърлят 50%, съобщават медиите в страната, като се позовават на търговски представителства.


дилъри, продажби


Големият проблем в случая е, че китайските производители не компенсират дилърите с разходите за ремонт. Това носи сериозни загуби на търговските представителства, чиято репутация също страда в тези случаи. В същото време жалбите на потребителите не винаги са справедливи, като търговците често се оплакват от "тероризъм от страна на клиентите".

Най-често случаите на връщане на автомобил с дефект на търговеца се решават извънсъдебно. Но често клиентите подават неоснователни искания, търсейки пари за сметка на продавача, обясняват дилърите, като посочват, че масово наемат юристи, за да могат да се справят с претенциите за връщане на автомобили.

Според Закона за защита правата на потребителите купувачът може да върне нов автомобил на търговеца, ако забележи дефект в него в рамките на 15 дни. За да направи това, той трябва незабавно да подаде писмена рекламация. Връщане е възможно и ако автомобилът е в гаранционен ремонт повече от 45 дни или не може да се използва общо 30 дни в годината.

В същото време вносът на китайски автомобили в Русия бързо намалява. За първи път от две години страната престана да бъде основният потребител на китайската автомобилна индустрия, падайки директно на трето място. Мексико вече води, следван от ОАЕ. Основните причини за спада е пренасищането на пазара, както и непрекъснатото увеличение на цените на китайските коли.

0 от 500
  • #55
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Батерията която гледах преди няколко месеца, когато щяха да махат нощната тарифа - 16kWh с 6000 цикъла живот 3 600 лв. 15kWh с 8000 цикъла, за същата цена. Не горими желязо фосфатни батерии от производителя на батерии за BMW.
  • #54
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Батерия с 100kW и 215kWh с размери на вендинг автомат, струва 50 000 лв. Има вграден инвертор за 150kWp фотоволтаици. 1kWp фотоволтаици струват около 250 лв. Около 40-50 000 лв с конструкцията за 150kWp. Общо около 100 000 лв за всичко. При добив от 1300kWh/1kWp осигуряват 195 000kWh годишно, които са достатъчни за 1 милион км на лек автомобил или 195 000км за камион 40 т. Излизат по 10лв/100км за колите и 50лв/100км за камионите за първата година, а следващите 25-30 години БЕЗПЛАТНО .
  • #53
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Говори в цифри? Дай практически пример? Колко струва съхранението на киловатчас енергия в батерия? Да ти давам ли пак началните данни или сам ще си ги намериш? Хайде от мен да мине ще ги копирам пак.
  • #52
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Хехе ( преди 3 месеца )
    Няма технология за евтино съхранение, повтарям евтино съхранение на енергия от ФЕЦ. Докато не се измисли нова технология за съхранение, електроенергията няма бъдеще.Батериите са скъпи и с ограничен живот и не вършат работа.
  • #51
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Хайде на политиците им плащат да правят войни за изкопаеми горива и да се борят срещу евтината и безплатна възобновяема енергия. Любопитно ми е обаче, защо троловете сте антиелектрици и толкова ненавиждате евтината възобновяваме енергия? Защо искате енергията да е скъпа? Мазохисти ли сте?
  • #50
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    А колкото до Тръмп , първият мандат го спечели именно с обещанията за връщане на въглищата и по ирония на съдбата, най-много въглищни централи бяха затворени именно по време на първия му мандат. Затворени именно заради по-ниската цена на възобновяемата енергия. Икономиката винаги побеждава политиката! Не можеш да правиш силна икономика със скъпа енергия. Не го ли разбрахте! Не разбрахте ли че политиците в момента се борят СРЕЩУ ВЕИ, защото при тях няма комисион ЗА ТЯХ от вноса на горива?
  • #49
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 3 месеца )
    Съвременните войни се водят за петрол и газ,не за ток.Твоята реалност е някъде отвъд Марс,тротитротка.
  • #48
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Ето че докато говорим за ТЕХНОЛОГИИ троловете обръщат темата на това за което им плащат в тролофермата или пък са повярвали на троловете. Ще ми обясниш ли логика в която светът няма да премине към по-евтината енергия, каквато и да е тя? Ако утре измислят някоя друга ТЕХНОЛОГИЯ, за по-евтина енергия, то тя ще е бъдещето и аз няма да се притеснявам да го кажа и да си сменя мнението/технологията.
  • #47
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Знам че винаги се присмиваш на истината и фактите дори да ти избодят очите. Живееш си в някакъв паралелен свят в който всичко е точно обратно на реалността която аз описвам. Ти не усещаш ли иронията и сарказмът че не спориш с мен а спориш с реалността. Жестоката реалност! Колкото и минуса да сложиш и с колкото и никове на троловете от тролфермата да си подкрепяш паралелната реалност, фактите са си факти и изкопаемите горива нямат бъдеще. Въпрос на ВРЕМЕ е. Токът е бъдещето.
  • #46
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 3 месеца )
    Затова ли Тръмп обяви възстановяване на въглищните ТЕЦ? Европа ще обърне тренда за зелената измама, въпрос на време е. Урсула ще напусне председателсвото на ЕК по здравословни причини и всички калинки като Кая Калас и Екатерина Захариева.