IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Руснаците масово връщат китайски коли на дилърите

При някои марки гаранционните претенции надхвърлят 50 процента

Все повече дефектни китайски автомобили се озовават обратно при дилърите в Русия, като при някои от марките гаранционните претенции надхвърлят 50%, съобщават медиите в страната, като се позовават на търговски представителства.


дилъри, продажби


Големият проблем в случая е, че китайските производители не компенсират дилърите с разходите за ремонт. Това носи сериозни загуби на търговските представителства, чиято репутация също страда в тези случаи. В същото време жалбите на потребителите не винаги са справедливи, като търговците често се оплакват от "тероризъм от страна на клиентите".

Най-често случаите на връщане на автомобил с дефект на търговеца се решават извънсъдебно. Но често клиентите подават неоснователни искания, търсейки пари за сметка на продавача, обясняват дилърите, като посочват, че масово наемат юристи, за да могат да се справят с претенциите за връщане на автомобили.

Според Закона за защита правата на потребителите купувачът може да върне нов автомобил на търговеца, ако забележи дефект в него в рамките на 15 дни. За да направи това, той трябва незабавно да подаде писмена рекламация. Връщане е възможно и ако автомобилът е в гаранционен ремонт повече от 45 дни или не може да се използва общо 30 дни в годината.

В същото време вносът на китайски автомобили в Русия бързо намалява. За първи път от две години страната престана да бъде основният потребител на китайската автомобилна индустрия, падайки директно на трето място. Мексико вече води, следван от ОАЕ. Основните причини за спада е пренасищането на пазара, както и непрекъснатото увеличение на цените на китайските коли.

0 от 500
  • #34
    26 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Китайците доста помогнаха на русия да преживее войната. Без Китай, магазините в русия щяха да останат без автомобили и без електроника и руснаците щяха да се усетят, че войната има последствия. Щеше да има повече недоволство, повече гласове против войната. А Китай им позволи да си живеят що годе нормално и да така помогна на кремълския Хитлер.
  • #33
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Коя медия бре Пепи ( преди 7 месеца )
    Пепи,па сте спали на отворен джам...
  • #32
    16 rate up comment 4 rate down comment
    До Сандо ( преди 7 месеца )
    И колко пък ги карат хората по света тия китайци? В цяла Европа делът им е цели 5%, а най-големите им пазари са Мексико и ОАЕ, които никой не ги споменава в никакви статистики. А ти си видял някакви рекламни градчета и гледки в Китай и вече много са ти ясни работите за целия свят. Ние разбирачите на това му викаме, "Пази Боже, сляпо да прогледа", защото след това следва "Криворазбраната цивилизация". Сещаш ли се?
  • #31
    49 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Китайските автомобили губят най голямото си предимство - ниската цена. Ако ще трябва да плати сравнително еднаква цена никой нормално мислещ няма да избере кола без данни за надеждност, без изградена сервизна мрежа и история на предишните модели. Никой досега не е виждал нищо китайско което да работи и служи безотказно достатъчно дълго време с изключение на бамбуковите пръчици.. говорим за дрехи , обувки, електроника. Какво остава за толкова сложно нещо като автомобил.
  • #30
    35 rate up comment 11 rate down comment
    Но дали ( преди 7 месеца )
    Какво точно се случва на пазарите няма да разберем от медии, вкл и причините.Навсякъде се публикува всякакъв вид обработена "информация" с уклон в удобна нему насока или извъртане на фактологията с цел прикритие на слаби места, политики и тн. То се виждат моменти в статиите, където в прав текст насочват смисъла по предварително оформено заключение което има цел да сформира / повлияе на мнението на обществото.Всички искат да влияят накупувачите, и оттам лъжите им нямат край.
  • #29
    34 rate up comment 18 rate down comment
    Но дали ( преди 7 месеца )
    China колите се предлагат във всяка нормална държава, без значение континента. Колите им се продават активно, не е тайна, а факт.Неудобен факт. Тая работа докара главоболия на други играчи на пазара, нормално е из нета да има всякакви статии статийки, "новинки", за уж случващото се, но в пропаганден уклон. Вс. EU марки, че и щатските реват, че няма продажби, и накрая бам хвалят се с милиарди годишни печалби пак в статии от същите издатели. ?!Всичко е манипулация, вкл и анализите.
  • #28
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Сандо ( преди 7 месеца )
    Кой ти говори за Китай?Къде го прочете?Задръж си разноските, ако изобщо ги имаш де. Твърде съм стар вече, за да ме вземат китайците на работа. То затова и мога да обикалям тук-там. И не се фиксирай толкова, че си на крачка от обсесията
  • #27
    23 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Е кво сега- китайските коли не можели да си изкарат гаранцията ??? Сериозно ли , без майтап ??? Верно ли ще се доверите толкова че чак да си купите китайска марка автомобил? Това не са чифт маратонки все пакЩе мине още доста време докато китайските марки успеят да се докажат евентуално.
  • #26
    26 rate up comment 19 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    Сандо - ще те закарам в едно китно китайско градче, на мои разноски, ако останеш да живееш и работиш там 10 години! Гледал клипчета и картинки от няколко китайски градове шурумове, направени да впечатляват късогледи индивиди и голямо нещо написа! Колкото Масква и Петербург са Рассия, толкова и това което си гледал е Китай!
  • #25
    21 rate up comment 14 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    А ти като типично магаре с капаци,си се втренчил в батерии - кой правил най-издражливите .... Китай прави батерии защото е *** работа и за да се прави в държави на които им пука за здравето на хората трябват страшно много пари за скъпи процеси, които да направят тази работа по-чиста, което пък прави продукта крайно нерентабилен. Трябва да си ... всъщност ти си доста ограничен, че да хвалиш нещо направено с цената на човешкото здраве и живот!