IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Руснаците масово връщат китайски коли на дилърите

При някои марки гаранционните претенции надхвърлят 50 процента

Все повече дефектни китайски автомобили се озовават обратно при дилърите в Русия, като при някои от марките гаранционните претенции надхвърлят 50%, съобщават медиите в страната, като се позовават на търговски представителства.


дилъри, продажби


Големият проблем в случая е, че китайските производители не компенсират дилърите с разходите за ремонт. Това носи сериозни загуби на търговските представителства, чиято репутация също страда в тези случаи. В същото време жалбите на потребителите не винаги са справедливи, като търговците често се оплакват от "тероризъм от страна на клиентите".

Най-често случаите на връщане на автомобил с дефект на търговеца се решават извънсъдебно. Но често клиентите подават неоснователни искания, търсейки пари за сметка на продавача, обясняват дилърите, като посочват, че масово наемат юристи, за да могат да се справят с претенциите за връщане на автомобили.

Според Закона за защита правата на потребителите купувачът може да върне нов автомобил на търговеца, ако забележи дефект в него в рамките на 15 дни. За да направи това, той трябва незабавно да подаде писмена рекламация. Връщане е възможно и ако автомобилът е в гаранционен ремонт повече от 45 дни или не може да се използва общо 30 дни в годината.

В същото време вносът на китайски автомобили в Русия бързо намалява. За първи път от две години страната престана да бъде основният потребител на китайската автомобилна индустрия, падайки директно на трето място. Мексико вече води, следван от ОАЕ. Основните причини за спада е пренасищането на пазара, както и непрекъснатото увеличение на цените на китайските коли.

0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Антитрол ( преди 7 месеца )
    До рук. Само на един въпрос Ще ми отговориш ли? Кой произвежда най дълготрайните батерии в световен мащаб и кои са те? Подсказване - онези не запалимите с 10 000 цикъла живот. Ако беше отговорил на въпроса който ти задавам вече втори месец каква е разлика между запалимите и не запалимите батерии,, нямаше да изпишеш един ферман глупости.
  • #13
    23 rate up comment 6 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    Хиляди пъти съм ти обяснявал каква е китайската и продуктова и пазарна стратегия и какви ще са последиците ако постигнат плана си, но нямаш умствения капацитет и практическия опит за да асимилираш това за което ти говоря!Така,че да го повтарям няма смисъл!Карай си дизела,хвали си китайците,ако ти се сбъднат прогнозите много, ама много, повярвай ми - МНОГО ще ги псуваш!Но няма да имаш атрибути да си го признаеш!Скрий се бе мулти ограничения!
  • #12
    24 rate up comment 8 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    ***,*** си купи китайка и след 3 години ела да споделиш мнение!А не само да лаеш!Аз с китайци работя от 15 години,много добре им знам манталитета!Дълготраен продукт няма да направят защото манталитета и обема на производство и стратегията им не позволява!BYD не строят двата най-големи производствени комплекса в света,за да правят коли които държат 10-15 години!Възможността за развитие е едно,желанието да го направиш съвсем друго!
  • #11
    31 rate up comment 13 rate down comment
    Само да кажа ( преди 7 месеца )
    А има ли нова руска кола без дефекти? Няма. Купуваш я нова и докато я прибереш до в къщи и правиш няколко ремонта. Караш и ривеш.
  • #10
    27 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Е това не е изненада. Ако алиекспрес колите станат по масови и у нас сигурно ще има доооста рекламации
  • #9
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ооо, Мите, тези думи да си ги запомня при думите ти за доминацията на Тесла с 20те милиона продажби, или за камионите й, или за милионите предварителни поръчки и продажби на Кибергрозника? Или да ги запомня при някои от другите ти хиляди несбъднали се "пророчества"? Аре, бегай на някъде, бе смехоран? 3 дена те нема, щот не можеше да си седнеш на дъто от последните "хранения".
  • #8
    15 rate up comment 19 rate down comment
    Антитрол ( преди 7 месеца )
    Относно качеството е всеизвестен фактът, че китайците имат над 10 нива на качество. Точно както е всеизвестен факт, че в България се внася най-ниското качество заради цената. Защо смятате че в Русия е нещо различно? За Европа обаче китайците имат друга стратегия различна от тази в Русия.
  • #7
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Антитрол ( преди 7 месеца )
    До рук. Ти не обясняваше ли че всичко се развива и не можеш да си правиш изводи по днешните технологии за бъдещето на синтетичните горива и водорода? Хвалиш водород а караш на бензин? За разлика от тебе аз не хваля китайските автомобили, а само технологиите, които са по-напреднали от европейските и японските. Технология не означава качество и многократно съм казвал че Тесла произвежда изключително некачествени автомобили. Обективност на която ти никога не обръщаш внимание
  • #6
    31 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    До 6 - прав си, но тук се намират много да ги хвалят по снимки и клипчета, но не ги купуват. А великите китайски брандове какво разнообразие предлагат само - електрички, хибриди, даже в България бол! А на какви цени само, по две три да си купиш на куп за разкош! Ама не искат бе жълтопоклониците, хвалят предричат световен монопол, ама пак залагат на смрадливите западни дизелаци втора ръка!
  • #5
    27 rate up comment 9 rate down comment
    Propov ( преди 7 месеца )
    Мдааа, то е така не само в Русия, ама в Русия понеже пазарът е предимно на китайците и проблемите лъсват бързо. В Европа процента на китайските коли е малък и бавно се завърта информацията. Ако се намерят повече балъци да купуват недоправена евтина техника, реването от качеството ще стане по чуваемо. Аз карам премиум 15 год. немски "***". Жена ми има 5 год. премиум японска кола. Познайте коя е по често в сервиза? А коя предпочитат децата?