IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Руснаците масово връщат китайски коли на дилърите

При някои марки гаранционните претенции надхвърлят 50 процента

Все повече дефектни китайски автомобили се озовават обратно при дилърите в Русия, като при някои от марките гаранционните претенции надхвърлят 50%, съобщават медиите в страната, като се позовават на търговски представителства.


дилъри, продажби


Големият проблем в случая е, че китайските производители не компенсират дилърите с разходите за ремонт. Това носи сериозни загуби на търговските представителства, чиято репутация също страда в тези случаи. В същото време жалбите на потребителите не винаги са справедливи, като търговците често се оплакват от "тероризъм от страна на клиентите".

Най-често случаите на връщане на автомобил с дефект на търговеца се решават извънсъдебно. Но често клиентите подават неоснователни искания, търсейки пари за сметка на продавача, обясняват дилърите, като посочват, че масово наемат юристи, за да могат да се справят с претенциите за връщане на автомобили.

Според Закона за защита правата на потребителите купувачът може да върне нов автомобил на търговеца, ако забележи дефект в него в рамките на 15 дни. За да направи това, той трябва незабавно да подаде писмена рекламация. Връщане е възможно и ако автомобилът е в гаранционен ремонт повече от 45 дни или не може да се използва общо 30 дни в годината.

В същото време вносът на китайски автомобили в Русия бързо намалява. За първи път от две години страната престана да бъде основният потребител на китайската автомобилна индустрия, падайки директно на трето място. Мексико вече води, следван от ОАЕ. Основните причини за спада е пренасищането на пазара, както и непрекъснатото увеличение на цените на китайските коли.

0 от 500
  • #24
    19 rate up comment 12 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    Конглокенцията е нужна за новата индустриална революция - AI + роботизация + евтина възобновяема енергия!Европа,САЩ,Япония,всички без Китай и Индия ще спечелят от това.Китай иска да приватизира този процес или дори да го спре!Стотици милиони се държат под контрол с работа там.А AI + роботизация + евтина възобновяема енергия обезмисля съществуването на Китай като световен производител.И това не са фантазии,а реални процеси,срещу които Китай търси решения,а другите търсят решения срещу Китай!
  • #23
    16 rate up comment 12 rate down comment
    РУК ( преди 7 месеца )
    Абе психотроле!Твоите мислене и информираност са по ограничени от границите на Северна Корея!Вече има официални доклади на разознавателни служби,че Китай се опитва да създаде търговско цунами с цел унищожаване на конглокенцията във възможно най-много сектори!Китай прави коли от над 30 години.Прави и много качествени коли за западни фирми.Това с което се мъчи да залива пазара в момента,не само на автомобили е част от това цунами!
  • #22
    26 rate up comment 19 rate down comment
    Сандо ( преди 7 месеца )
    Абе незнам. От една страна гледам баш разбирачите у нас карат 15г. премиум ( каквото и да значи това), от друга гледам хората по света си карат китайските автомобили без да се притесняват видимо. Като им гледам градовете и инфрастуктурата не ми се виждат да са толкова прости. Ама пък тука са баш разбирачите.
  • #21
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Нерезанов ( преди 7 месеца )
    Електричката си е един ***. Каквото и производство да е.Като зелената сделка.
  • #20
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Антитрол ( преди 7 месеца )
    "Гост ( преди 2 часа )Пророка визионер Теслю и тук не позна.Този ака си изкарваше хляба с прогнози, щеше вече да е умрял от глад." Вярно е. Прогнозите са ми хоби, иначе щях вече да съм милиардер, мултимилиардер като РУК, който при последния спад на акциите на Тесла спечели по негови думи няколко милиона и можел да си купи с тях 20 тесли. Но и ти си голям пророк като останалите от тролфермата които твърдяхте че през 2020 продажбите на Тесла тръгват надолу и НИКОГА няма да продадат 500 000, НИКО ...
  • #19
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Антитрол ( преди 7 месеца )
    "Някой ( преди 1 час )беше казал, май Клакстън - Уплътненията на китайските автомобили" и ти си се изгубил във времепространството. Не правиш разлика между миналия век, миналата година днес и след година или десетилетие, както и останалите *** от тролофермата. Те приемат че ако нещо е било вярно миналия век значи е вярно и днес и ще е вярно и след 10 години или век.. но най- се радвам че когато кажа, че вали сняг антиелектриците ме цитират през лятото и обясняват как лъжа.
  • #18
    25 rate up comment 8 rate down comment
    хахаха ябада ( преди 7 месеца )
    Па що не карат москвичи и лади руснаците?На Путин пусна новите лади.
  • #17
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    В Русия, европейската част, масово и предимно се кара паралелен внос. Там престижно е да си с Тойота Камри, Ленд Крузър, БМВ 5тици, Е класи. Китайските са под 20% от пазара. Предимно Гийли Манджаро и тн за по 70-80 хил. лева. Демек, има и относително издръжливи, но за сериозна пара. В азиатската част е пълно с японски коли, които не се предлагат в Европа и САЩ. Тъй че ако има класация за коли втора ръка, нея да покажат от редакцията.
  • #16
    29 rate up comment 4 rate down comment
    Някой ( преди 7 месеца )
    беше казал, май Клакстън - Уплътненията на китайските автомобили са толкова добри, че всеки средно голям гризач може да се промъкне в купето без особени усилия.
  • #15
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Пророка визионер Теслю и тук не позна.Този ака си изкарваше хляба с прогнози, щеше вече да е умрял от глад.