IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Руснаците масово връщат китайски коли на дилърите

При някои марки гаранционните претенции надхвърлят 50 процента

Все повече дефектни китайски автомобили се озовават обратно при дилърите в Русия, като при някои от марките гаранционните претенции надхвърлят 50%, съобщават медиите в страната, като се позовават на търговски представителства.


дилъри, продажби


Големият проблем в случая е, че китайските производители не компенсират дилърите с разходите за ремонт. Това носи сериозни загуби на търговските представителства, чиято репутация също страда в тези случаи. В същото време жалбите на потребителите не винаги са справедливи, като търговците често се оплакват от "тероризъм от страна на клиентите".

Най-често случаите на връщане на автомобил с дефект на търговеца се решават извънсъдебно. Но често клиентите подават неоснователни искания, търсейки пари за сметка на продавача, обясняват дилърите, като посочват, че масово наемат юристи, за да могат да се справят с претенциите за връщане на автомобили.

Според Закона за защита правата на потребителите купувачът може да върне нов автомобил на търговеца, ако забележи дефект в него в рамките на 15 дни. За да направи това, той трябва незабавно да подаде писмена рекламация. Връщане е възможно и ако автомобилът е в гаранционен ремонт повече от 45 дни или не може да се използва общо 30 дни в годината.

В същото време вносът на китайски автомобили в Русия бързо намалява. За първи път от две години страната престана да бъде основният потребител на китайската автомобилна индустрия, падайки директно на трето място. Мексико вече води, следван от ОАЕ. Основните причини за спада е пренасищането на пазара, както и непрекъснатото увеличение на цените на китайските коли.

0 от 500
  • #75
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пропуснахте да напишете статия преди години , че руснаците масово купуват китайски автомобили защото западните , които струват 2,3 пъти повече не се внасят
  • #74
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да, Митьо Общата. Функционално неграмотен съм, макар че ти не знаеш какво означава рова. Поне не съм "дървен философ" без грам самооценка. Щял да си купи батерия, ама друг път! Ха-ха-ха, ти колко си "неостър". Я, кажи кой ти връзва връзките на обувките сутрин, бе Тролистник, щото нямаш акъл дори и за това?
  • #73
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Ти функционално неграмотен ли си? Вече ти отговорих на този въпрос. Не разбра ли че домашните батерии струват 3600 лв за 16 kWh и бях тръгнал да ги купувам, когато щяха да премахват нощната тарифа. Ще си купя батерия ВЕДНАГА след като премахнат нощната тарифа. Надявам се дотогава да са станали по-евтини, въпреки че и при 3600 лв СМЕТКАТА ИЗЛИЗА. Все пак батериите за 100 000 лв са с цел ПЕЧАЛБА, А при батериите за 3600 лв е с цел СПЕСТЯВАНЕ. А пестенето е МНОГО ПОВЕЧЕ от печалбата.
  • #72
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Абе, и Латерната и Сандо са яки теоретици. Безкройно обясняване за китайците, батериите, електричките и т.н., ама нито един от двамата не притежава и не живее нито с китаец, нито с голяма батерия, нито с електричка. По същия начин аз мога да сложа Пеп Гуардиола в малкия си джоб, защото много добре ми е ясно какво трябва да се направи, за да се спечели Шампионска Лига. РУК им го обяснява, обаче те нямат акъл да проумеят какво им говори. Както е добре известно, това се нарича "дървен философ".
  • #71
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Хехе ( преди 3 месеца )
    Ами извади бе тротитроле 100 000 за батерии и фотоволтаични панели и още 100 000 за електричка.Ама не, ти си возиш *** на стар дизел и сипваш крадена нафтичка от БДЖто.
  • #70
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Батерия с 100kW и 215kWh с размери на вендинг автомат, струва 50 000 лв. Има вграден инвертор за 150kWp фотоволтаици. 1kWp фотоволтаици струват около 250 лв. Около 40-50 000 лв с конструкцията за 150kWp. Общо около 100 000 лв за всичко. При добив от 1300kWh/1kWp осигуряват 195 000kWh годишно, които са достатъчни за 1 милион км на лек автомобил или 195 000км за камион 40 т. Излизат по 10лв/100км за колите и 50лв/100км за камионите за първата година, а следващите 25-30 години БЕЗПЛАТНО .
  • #69
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Пак питам, говорете с цифри Колко струва съхранението на киловатчас енергия в батерии и се обосновете защо смятате, че е скъпо?
  • #68
    0 rate up comment 9 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    50 000 лв струват батериите, от които са изградени и ще бъдат изграждани част от тези 7000 мегавата мощности, които се равняват на 3,5 АЕЦ Козлодуй. такава батерия може да има до всеки цех, училище, държавно учреждение, паркинг или всяко друго място на покрива на което могат да бъдат инсталирани фотоволтаици за зареждане на батерията и ползване на евтина възобновяема енергия. За домакинство са напълно достатъчни една-две батерии по 3600 лв, дори при наличието на 1_2 електромобила за зареждане
  • #67
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    3 600 лв струва в България с ДДС мито и освен батерии включва и bms за тяхното управление.
  • #66
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    До 68. А ти защо се хвърли на батерия за 50 000 лв, след като плащаш по 80 лв за ток на месец? Ти къпеш ли се? Топлиш ли се? Гориво сипваш ли? Всичките тези за 1000 лв годишно? Тази батерия за 50 000 лв е за зареждане на 150 електромобила. Ти имаш ли толкова за да ти трябва такава батерия? Казах ти че домашната струва 3600 лв, която осигурява безплатна енергия за пролетта лятото и есента, както и за част от зимата когато е топло и пече слънце.