IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кажете сбогом на колите по 25 000 лева

Филип Брюне, шефът по двигателите на Renault, ни отговаря на 10 ключови въпроса за електромобилите

Отдавна подозираме, че електрификацията ще означава край за най-достъпните автомобили на пазара, но друго е, когато предположенията бъдат потвърдени от един от хората, които създават електрическото бъдеще. Automedia участва в международна кръгла маса с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, и успя да му зададе няколко въпроса за очертанията на това бъдеще.
 
  
Филип Брюне, Renault
Филип Брюне, вицепрезидентът на Renault Group по задвижването и инженерната част
 
  
Френската група от близо десетилетие е най-големият играч на българския пазар за нови автомобили, а произвежданата от нея Dacia Dokker почти неизменно бе най-продаваният нов автомобил у нас. Амбицията на Европейската комисия да забрани продажбите на двигатели с вътрешно горене в ЕС от 2035 година обаче слага точка на подобни модели. Eто какво ни обясни Филип Брюне.
  
    
10 ключови отговора за електромобилите от Филип Брюне (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

0 от 500
  • #49
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    не е истина колко сте смотани
  • #48
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Kolio ( преди 1 година )
    Споко,китай ще има.
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 50 - Новите "джаджи" вече вадят графика като на PS4, имат 2к дисплей, снимат в 8к видео, имат по 30 аквитни апликации на момента и ВСКИ ГИ ЗЯПА по 8 часа на ден. Пусни някой старите телефончета да ти сциврука 2 часа, и батерията е GG. И това е, само ако подържа Мъръ тройки ... MP3.
  • #46
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Мале-мале ( преди 1 година )
    До #43 по-тъпо тълкуване не срещнах "как ще се заредят едновременно 500к коли в София". Май хептен не си запознат с разликата в технологиите? Обикновената кола я зареждаш с пълен резервоар и минаваш 400-500-600км (градско - извънградско) и не я зареждаш всеки ден, и места бо!!! А този кошник електрически колко км. ще измине и колко често ще го зареждаш спрямо конвенционалния, а и съпоставимо ли е времето им за зареждане? Щото старите телефони издържаха по една седмица, а новите джаджи по 1 ден.
  • #45
    10 rate up comment 0 rate down comment
    ДО 48 ( преди 1 година )
    Къде бе, драги, видя джипове с фул екстри за 15 000 евро? Цените на JAC, Haval и прочие в Европа са същите като на Kia например.
  • #44
    9 rate up comment 9 rate down comment
    КАЖЕТЕ СБОГОМ НА Re ( преди 1 година )
    Китайските модели настъпват в ЕС със страшна сила. Джипове с фул екстри за по 15 хил евро са вече ФАКТ. Авто производителите или ще смъкнат печалбите или ще си заминат в историята както се случи с американското автомобилостроене.
  • #43
    36 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Досега съм купувал коли за 3000 лв, тези от 25 000 лв не ме интересуват.
  • #42
    24 rate up comment 1 rate down comment
    JOJO ( преди 1 година )
    Всичко е "да го духат бедните"
  • #41
    27 rate up comment 14 rate down comment
    cveteq ( преди 1 година )
    Човекът каза:От 2035 ще ходите пеш! Това е предимството да те управляват безполови и фригидни същества които наричат себе си зелени и са окупирали Брюксел,Берлин и Париж.Елестромобилите са вятър работа.Представете си в град като София с милион автомобила как поне 500000 от тях стоят включени на зарядка,дето по принциип я няма.И Беляне да имаше,а явно няма да има, не може ги зареди тез коли.И става кат едно време.коли имат само другарите а народа на градския транспорт,на колела и пеш.ЧЕСТИТО!
  • #40
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Някои много ключови неща казва този човек