IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кажете сбогом на колите по 25 000 лева

Филип Брюне, шефът по двигателите на Renault, ни отговаря на 10 ключови въпроса за електромобилите

Отдавна подозираме, че електрификацията ще означава край за най-достъпните автомобили на пазара, но друго е, когато предположенията бъдат потвърдени от един от хората, които създават електрическото бъдеще. Automedia участва в международна кръгла маса с Филип Брюне, старши вицепрезидента на Renault по задвижването и инженерната част, и успя да му зададе няколко въпроса за очертанията на това бъдеще.
 
  
Филип Брюне, Renault
Филип Брюне, вицепрезидентът на Renault Group по задвижването и инженерната част
 
  
Френската група от близо десетилетие е най-големият играч на българския пазар за нови автомобили, а произвежданата от нея Dacia Dokker почти неизменно бе най-продаваният нов автомобил у нас. Амбицията на Европейската комисия да забрани продажбите на двигатели с вътрешно горене в ЕС от 2035 година обаче слага точка на подобни модели. Eто какво ни обясни Филип Брюне.
  
    
10 ключови отговора за електромобилите от Филип Брюне (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

0 от 500
  • #21
    27 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако може и да обясни защо аналогична кола с 15 см по-дълга само но скача с 15 бона, тенекията ли стана толкова скъпа, аз си мислех че уж влагат пари в нови технологии.
  • #20
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Една буря или градушка и тоя фотопанел е за кофата
  • #19
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Mitio ( преди 1 месец )
    За 4 до 5000 долара има ел. автомобили, Gm и китайци, Тойота и таралясниците от Vw също ще предложат евтин и малък електромобил,нямало да има под 25к автомобил, алчността му удря небето.
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    К. К. ( преди 1 месец )
    Бла, бла, блаааа....Самоубийци! Който иска в землянката, да слиза! Аз отказвам. Апокалипсисът "1984" пасти да яде...
  • #17
    21 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Токът за електролизата идва от соларен панел. В дългосрочен план е много по ефективно и чисто да произвеждаш водород отколкото да зареждаш батерия. Водородът можеш да го съхраняваш и години ако искаш. А батерията се скапва и губи заряд. Електролизата има ниска ефективност но какво от това. Добивът на петрол също има ниска ефективност но това не ни пречи да го ползваме. разликата че петролът мърси а водорода не.
  • #16
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И кое не му е скъпото а ток за електролизата отде?
  • #15
    25 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абе по-добре да не си правиш водород вкъщи...за всеки случай.
  • #14
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не е скъпо производството на водорода. То е почти без пари. Една малка система струва 1000-2000лв. и произвежда по няколко килограма водород на ден. По скъпата част е охлаждащата система и бутилката за съхранение която е специална и трябва да издържа на много високо налягане. Обикновено се прави от неръждаема стомана вътрешния балон които отвън е облечен карбонова оплетка с дебелина на стената поне 5 см.
  • #13
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изобщо не е скъпо производството на вород! Всеки може да си произвежда водород в домашни условия и то почти безплатно със елементарна система която струва 1000лв. Соларен панел и водородна клетка за електролиза са достатъчни. В момента в който включиш системата на секундата започва да произвежда водород в газообразно състояние и то в доста големи количества. После газът се прекарва през охладителна система за втечняване при -253 градуса и от там се пълни в специална бутилка.
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Василев ( преди 1 месец )
    Самото производство на водород е твърде скъпо, поради което е нерентабилно.