IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model 3 спаси живота на шофьора си при атаката на Хамас

Надупчен с над 100 куршума и със спукани гуми електромобилът закарал собственика си в болница

Собственик на Tesla Model 3 Performance от кибуца Мефалсим (Израел) е оцелял след атаката на бойците на Хамас миналата седмица, като заслугата е най-вече на електромобила му, съобщава местното издание Walla.


Tesla атака


Минути след като силите на Хамас нахлуват в селищата, разположение близо до ивицата Газа, жител на кибуца Мефалсим, чието име не се съобщава, а е посочен само като C., е извикан да се присъедини към местния отряд за спешни случаи. Той се качва в своята Tesla и тръгва към сборния пункт, но по пътя е атакуван от терористите от Хамас, придвижващи се с пикап.

Нападателите започват да стрелят с автомати „Калашников“ и с картечница, като раняват шофьора на електромобила в ръката и главата. Те обаче явно не са наясно, че срещу тях има електрическа кола и се целят в предната част, надявайки се да уцелят двигател, както и задната, където би трябвало да се намира резервоара за гориво.


Tesla атака


Шофьорът усеща, че е сериозно ранен и поема към болницата в Беер Шева. Въпреки неговата Tesla Model 3 Performance AWD е със спукани гуми, тя успява да избяга от преследвачите, като на моменти развива над 150 км/ч. Преследващият го пикап - според мъжа дизелова Toyota Hilux или Isuzu D-Max, не успява да се справи и се отказва.

В крайна сметка електромобилът достига до болницата, където неговият собственик е опериран по спешност и животът му е извън опасност. Колата е надупчена с над 100 куршума, а предната седалка, както се вижда и от снимките, е напоена с кръв. Въпреки пораженията предното стъкло не се е разпаднало


Tesla атака


Интересното е, че Tesla Model 3 не само спасява живота на мъжа, но и помага на жена му да разбере местонахождението му чрез съобщение в приложението на Tesla, което е активирано, когато колата стигна до болницата.


0 от 500
  • #59
    1 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    Тъй ли ти каза шефа на Порше?! А с шефовете на другите фирми какво сте си говорили, те какво казват?! А все пак ще отговориш ли на въпроса?"Наистина ли вярваш, че ти знаеш повече от хората в горе изброените фирми?!?" Чакаме!
  • #58
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 6 месеца )
    Да се включа и аз.Още се чудя защо таралеслю няма електричка , навес от фотоволтаични панели и да си съхранява електроенергията?
  • #57
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    РУК, даже не е нужно да мислиш и разсъждаваш а просто да чуеш какво казват шефовете на porsche. Тези горива се произвеждат защото на собственик на Порше след 2035, няма да му пречи да плати 10 долара за литър, за да си кара чисто новото порше модел 2040 с атмосферен осмак. Даже в момента измислят регулации, които да им попречат да си помислят да сипят нормално гориво. Това гориво не е мислено за средностатистически шофьор!
  • #56
    0 rate up comment 1 rate down comment
    по-добре късно ( преди 6 месеца )
    най-накрая след N-брой утрепваници тесла спаси човек.
  • #55
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Турбо А ти ще ми отговориш ли за какво природата ги ползва тези "горива" ? За природата това не е гориво, а отпадъчен въглероден диоксид, който е складирала за да запази баланса. Когато природният диоксид във въздуха се увеличи, се увеличава и фотосинтезата , като това най-бързо става във водата с фитопланктоните, за да върнат въглеродният диоксид в граници. Това е природният цикъл от милиарди години насам саморегулация, който човекът нарушава защото се прави на умен.
  • #54
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 6 месеца )
    Тесльо,не ми отговори на въпроса.Защо в природата енергията на слънцето не се съхранява в батерии,а се съхранява под формата на газ,нефт,твърди горива?
  • #53
    2 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 6 месеца )
    ( преди 1 час )Ей така ot интерес да те попитам. Знам какво ще кажеш, но искам и другите да го видят - ти, поне за момент замислял ли си се, че щом фирми като Порше, Сименс, Exxon, Бош, Mahle, Acceleron, DS + Британските военно въздушни сили и още една камара знайни и незнайни, отделят време, пари, хора, ресурс, сгради, лаборатории за e-fuel, то някъде, ти може да грешиш?!?! Наистина ли вярваш, че ти знаеш повече от хората в горе изброените фирми?!? Мерси за отговора! Чао!
  • #52
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Поправка Кое е по-добре - съхранение на водород в Чирен от 1ТWh произведени - 600GWh
  • #51
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Кое е по-добре - съхранение на водород в Чирен от 1GWh произведени - 600GWh или от този водород да произведат синтетично гориво с енергийна стойност 90GWh на много по-висока цена и с много по-голям въглероден отпечатък?
  • #50
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 6 месеца )
    Ако имаш милиони електрически автомобили и батерии, краткосрочното съхранение на електроенергия е за предпочитане.Ако ги нямаш,самата инвестиция обезсмислят съхранението.За сметка на това имаш милиони автомобили с ДВГ и цистерни за горива.Еднозначен и общовалидни отговор кое съхранение е по добро няма.