Германската тройка държи над три четвърти от пазара. Все така господства дизелът
Рядката версия Pierre Lartigue е много търсена от колекционерите
Акция през уикенда доказа, че на някои места и богаташите не могат да нарушават безнаказано правилата
Plug-in хибридното задвижване на прототипа работи както на етанол, така и на бензин
Наложи се прозорецът да бъде разбит за изваждане на пътника в жегата (ВИДЕО)
Тези готини и бързи модели често остават незабелязани, а не трябва
Тайната му се крие в архитектура, използвана още през 1882 година
Бъдещото iX3: рециклирани материали, производство без изкопаеми горива, 20% по-ефективно на пътя
HaloDrive тежи под 30 кг, развива 550 к.с. и уникалните 5500 Нм максимален въртящ момент
Новата система има редица съществени предимства, но и някои недостатъци
Основната причина е, че тези мотори трудно се балансират
И двете трансмисии са безстепенни, но приликите между тях са малко (ВИДЕО)