IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10-те модела на Toyota, които промениха автомобилната индустрия

От достъпните Corolla и Prius до емблематичните Supra Mk4 и GR Yaris – тези коли се превърнаха в икони

Toyota произвежда автомобили повече от 70 години. Историята на японската марка започва с модела AA, който дебютира през 1937. Оттогава Toyota измина дълъг път и представи много наистина изключителни и нетривиални автомобили през десетилетията.


Toyota


Състезателният отбор на Toyota - Gazoo Racing, също активно си създава име благодарение на техническите иновации. Toyota 86, например се счита за перфектния спортен автомобил - той съчетава точно толкова мощност, колкото е необходима на начинаещ шофьор, и прецизно, балансирано управление.

С такъв богат опит е трудно да се посочат най-добрите автомобили на японската марка, но има такива, които наистина промениха посоката на индустрията. И някои от тях се превърна в икони не само за феновете на най-големия автомобилен производител на планетата.


10-те на модела на Toyota... (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тойота и всички останали!
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тойота и всички останали!
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 3 месеца )
    Почти толкова, колкото за 20-те милиона Тесли годишно.
  • #23
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 3 месеца )
    Тротинетка, Тойота е сериозна компания и като такава не си позволява да лъже. Батерии с твърд електролит и 1000 км пробег ще има, но цената им ще е доста над тази на хибридите с подобни характеристики. Затова към момента в Тойота не очакват делът на ЕВ да задмине 30%. А ти ги критикувай че не са били прави, но преди това поне изчакай глобалните ЕВ продажби да станат 30%. Дотогава звучиш леко неубедително.
  • #22
    0 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Toyota лъже ли нагло за 1000 километра пробег през 2026, 1200 км пробег през 2027 и 1500 км пробег на електромобилите по-късно? Лъже или да?
  • #21
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Насила хубост не става тесладжио
  • #20
    0 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Забравих да те питам и тебе. Toyota лъже ли нагло за 1000 километра пробег през 2026, 1200 км пробег през 2027 и 1500 км пробег на електромобилите по-късно? Лъже или да? Защото няма как и двете да са верни - хем да предлага евтини електромобили с огромен пробег и бързо зареждане, хем никога никога никога електромобилите да не преминат 30% пазарен дял.
  • #19
    1 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Това от терасата ли го видя? Защото тенденциите в световен мащаб говорят обратното. Преходът е започнал и се движи с прилична скорост. Toyota вярва че този преход никога няма да завърши и винаги ще си продава преходните автомобили - хибридите и няма нужда да се подготвя за края на прехода. Но при вече представините евтини електромобили с 5 минути зареждане на 520 км, краят на прехода вече ясно се вижда и не е чак толкова далече. Възможно е да завърши и преди забраната на ДВГ през 2035.
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Дифорс ( преди 3 месеца )
    Бъдещето може и да е на електромобилите, но не и обозримото, а някъде много много напред във времето. От появата им, цените само падат, но интереса не е много голям, с изключение на по-луксозния клас. Търговците правят изключително големи отстъпки, за натрупаните автомобили на склад, а търсенето не нараства. Преди няколко години имаше известен интерес, по-скоро като модна тенденция, но само това. На тази база, твърдението на Акио Тойода, за 30% пазарен дял на елкарите изглежда надценено.
  • #17
    0 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Но да не чакаме толкова дълго А още от сега да те питам - вярваш ли че Toyota ще предложи такива електромобили още през следващата година? Лъже ли?