Комбинацията от висока компресия и икономиите от място и материали са перфектна среда за подобна повреда
13,5-литров редови шестцилиндров задвижва Pierce-Arrow Model 66 преди повече от век
Неговото спазване е особено важно за мотори с турбокомпресор
Натрупването на въглеродни отлагания лесно може да бъде избегнато
Проектът на Mansory и G-Power развива 900 к.с. и вдига 300 км/ч
Обемът на V8 двигателя е увеличен до 4,5 литра, въртящият момент стига 1620 Нм
Принудителната работа на празен ход с включена предавка е много полезна при спускане
Понякога това е обикновен конденз, но може причината да е повреда на двигателя
Разработен е за състезателен автомобил, но може да се появи и в "обикновена" кола
Ето за какво трябва да бъдете готови, ако се решите на такъв ход