IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Макрон се запъна: Да се забрани ДВГ от 2035

Франция и Испания се обявиха против германското предложение забраната да бъде отменена

Словашкият премиер Роберт Фицо и германският канцлер Фридрих Мерц очакват ръководството на ЕС да преразгледа забраната за производство и продажба на превозни средства с двигатели с вътрешно горене в общността от 2035.


Забрана на ДВГ


„Заедно с германския канцлер заявихме, че резултатът от нарастващия натиск върху органите за вземане на решения в ЕС с голяма степен на вероятност ще бъде определено преразглеждане на тази забрана, например чрез разрешаване на продължаващото производство на хибридни превозни средства“, написа Фицо във Facebook след срещата си с Мерц.

В същото време обаче Франция и Испания заеха позиция срещу Германия и потвърдиха подкрепата си за забрана за продажба на двигатели с вътрешно горене в ЕС до 2035. В писмо, разкрито от медийния канал Contexte и препубликувано от AFP и BFM, се казва, че Франция и Испания обединяват сили, за да поискат запазване на целта за 2035. Двете държави изрично изискват Европейската комисия „при никакви обстоятелства да не поставя под въпрос целта за нулеви емисии“ за 2035.

Крайният срок 2035 е съществен ориентир за автомобилния сектор“, заявяват двете страни в същия документ, въпреки че въпреки това изразяват подкрепа за „гъвкавост“ за индустрията, но само ако тези корекции са от полза за автомобилния сектор на Стария континент.


0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Инвестираме милиарди от данъците на хората, да създадем хаотично производство на ел. енергия, което да води до сривове в системата, за да инвестираме милиарди за да решим проблема който сме създали сами. Ей това е схващането на псевдоелектриците! И в енергетиката и в автоиндустрията! Какво е зелената сделка? - *** с власт, разхищават обществен ресурс за да решават проблеми, които никога нямаше да ги има, ако не бяха дошли на власт.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Точице ***! Колко пъти до сега е възниквал "проблема в Испания"? Колко пъти възникна след това? Че даваш предложение за решаването му? Защо след като възникна "проблема" и рязко се надигнаха гласове за инвестиране на милиарди в батерии и започна разследване за умишлено причиняване на "проблема" с цел прокарване на конкретни интереси,рязко тия гласове за батериите заглъхнаха!Защо този "проблем" не възниква в други държави?
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    , ( преди 1 месец )
    Колега Точка, не се обяснява на хора облъчени от пропаганда и работещи по 12 часа на бензиностанция. От друга страна мизерията винаги е лош съветник. Според мен Макрон прави услуга на германското автомобилостроене, но не съм сигурен дали го осъзнава.
  • #8
    2 rate up comment 10 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До 5. Писали сме едновременно. Антиелектриците това не го виждат и затова са против европейското производство на батерии. Желаят да продължим да внасяме руски газ и руски горива, А в най добрия случай американски или там на който са решили да се надупят, но в никакъв НИКАКЪВ СЛУЧАЙ, производството да не е българско или европейско. Все пак батериите съхраняват БЕЗПЛАТНА ЕНЕРГИЯ, А тези които плащат на тролофермата нямат полза от това.
  • #7
    3 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Дайте си аргументите Защо сте толкова против Европа да произвежда собствени батерии и да има обучени кадри които да са на световно ниво и лидери в тази област? Какво лошо има цялата верига за доставки за производството на батерии да се намира в Европа, за да даде независимост. Енергийна независимост и независимост на автомобилната промишленост от външни доставчици? Всичко това съчетано с най-евтината възможна енергия - слънчевата и вятърната, чиито първични източници са безплатни.
  • #6
    3 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До антиелектрика. Колко пъти да те моля да дефинираш проблема и да предложиш решение? Работещо решение на проблемите които изброиш? Да ти напомня за какво точно говоря "за гъвкавост за индустрията, но само ако тези корекции СА ОТ ПОЛЗА ЗА АВТОМОБИЛНИЯ СЕКТОР на Стария континент." Също така решение на проблема със спирането на тока в Испания, защото знаеш моето мнение за решението на двата проблема - силно вертикално интегрирано ЕВРОПЕЙСКО ПРОИЗВОДСТВО НА БАТЕРИИ
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чудесно, минаваме изцяло на батерии и ставаме тотално зависими от китай. Много умно!
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Ха ха ха - мечтите ми се сбъдват. Удряй Макроне - в Германия да затварят заводи
  • #3
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 1 месец )
    Тоя да не се прави на много голям мъж, че пак ще яде шамари от жена си. А Испания я видяхме до къде я докара, като им спря тока.
  • #2
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Ми нормално... и франция и испания коли не произвеждат... А на Макарона глупостите видяхме до какво водят, не само закопа Франция и хвърли Европа във война, която не може да спечели ами иска окончателно да занули и икономиката! Все пак честито на електричарите! Хубава таксичка са им спретнали Швейцарците... И НЯМА ДА Е ЕДИНСТВЕНА! Тепърва ще разбират колко е евтино ел. Но... то за глупост се плаща! Да бъркат в добовете докато поумнеят ;)