Бъдещите модели трябва да имат поне 25% рециклирана пластмаса в състава си
Концернът трябва да избира между спасяване на китайското производство или нов удар по европейския потребител
Защо ЕС нанася такива вреди на най-могъщата си промишленост, къде стои България в големия спор и каква е ролята на Арнолд Шварценегер?
Въпреки въвеждането на митнически тарифи ръстът за година е с цели 93 процента
Бъдещите Е car ще останат без основни функции за безопасност
Разликите в хомологацията на моделите показва плановете на отделните производители
ЕС ще позволи използването на биогорива и други технологични решения
Стандартите за вредни емисии също се променят, както и отговорностите на производителите
Два от китайските производители отчитат огромен ръст на Стария континент
Властите в Брюксел смятат, че основна технология е вредна за околната среда