IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия каза „НЕ“ на забраната на двигателя с вътрешно горене

Няма да се съобразим с плановете на ЕС, категоричен е финансовият министър

Германското правителство няма да се съобрази с плановете на ЕС за забрана на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене от 2035 г. Това обяви финансовият министър Кристиян Линднер в реч през Асоциацията на германските индустриалци (BDI).


двигател


„Все още има пазарни ниши, в които двигателите с вътрешно горене ще бъдат разрешени. Решението на Европейския парламент е погрешно и германското правителство на е съгласно със законодателството в ЕС по този въпрос“, заяви министърът.

Линднер е част от германската Либерално-демократическа партия, която в момента е мнозинство заедно със СДП и „Зелените“. Той уточни, че позицията на правителството не означава, че Германия няма да продължи да играе водеща роля в екологичния преход и разпространението на електрически превозни средства .

Министърът посочи, че все ще има региони в света, в които електрическата мобилност не може да бъде въведена още много време. Забраната за пълната продажба на двигатели с вътрешно горене в Европа обаче ще накара производителите да спрат разработването на този тип агрегати, които биха могли да бъдат полезни на други континенти.

Министърът на транспорта на Германия - Волкер Висинг, също споделя мнението на колегата си. Той е категоричен, че е добре да се проявява гъвкавост, за да може да бъдат избрани най-правилните решения.

Самият процес за окончателно одобрение на забраната, която вече беше одобрена от Европейския парламент, е все още дълъг. Предстоят обсъждани и разговори между компетентните комисии на Европейския парламент, след това между Европейския съвет, Комисията и Парламента. Окончателното решение ще бъде взето през есента.

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Определението за синтетично гориво също позволява маслени пясъци и маслен шист като източници на синтетично гориво и в допълнение към течните горива, синтезираните газообразни горива също се считат за синтетични горива. Основните методи за преобразуване включват карбонизация и пиролиза, хидрогениране, и термично разтваряне. Ако имахте малко повече акъл, ама нямате, щяхте да се сетите, че повечето от тия неща, НЯМА ДА СЕ ПОЛЗВАТ.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    В своята Годишна енергийна перспектива за 2006 г., Администрация по енергийна информация дефинира синтетичните горива като горива, произведени от въглища, природен газ или биомаса суровини чрез химическо превръщане в синтетичен суров и / или синтетични течни продукти. Редица определения на синтетичното гориво включват горива, произведени от биомаса, както и промишлени и битови отпадъци.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Терминът синтетично гориво или синтетично гориво има няколко различни значения и може да включва различни видове горива. По-традиционни определения, като определението, дадено от Международна енергийна агенция, дефинирайте синтетично гориво или синтетично гориво като всяко течно гориво, получено от въглища или природен газ.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Синтетично гориво или синфуел е течно горивоили понякога газообразно гориво, получен от сингаз, смес от въглероден окис и водород, в който синтетичният газ е получен от газификация на твърди суровини като въглища или биомаса или чрез реформиране на природен газ.Общите начини за рафиниране на синтетични горива включват Преобразуване на Фишер Тропш, конверсия на метанол в бензин, или директно втечняване на въглища.Как да се налее акъл ли? Ми не може!
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 2 години )
    Първо опитай да дадеш пример като налееш акъл на себе си. Синтетичните горива се правят от въглероден диоксид, водород и ток и не е нужна плодородна земя. Ти явно ги бъркаш с биогорива които се правят от растения но бързаш да покажеш колко много акъл имаш
  • #14
    3 rate up comment 9 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    Голям праз! Не го решават ратаите по парламентите, нито техните "работодатели" от едрия бизнес. Хората решават: бързи, тихи, лесни за каране коли без поддръжка или мудни, тракащи дръгели с постоянно обслужване и ремонти. Чист въздух, здраве и тишина или мръсен въздух, шум, беднотия и болести.
  • #13
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Никой не им е забранил да разработват ДВГ. Само че, въпреки че забрана няма, производителите започнаха да ограничават разработката на ДВГ още от преди 1-2 години. Заради пазара. Така че, да, забраната за продажба на ДВГ към 2035 ще е просто формалност. Ще са останали единици модели - най-вероятно на фирми като Сузуки, Санг-Йонг и Тойота, които ще запълват последното търсене, което ще е в рамките на 5-7%.
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Лудост е да си мислите, че ще карате ДВГ, ако има наложена забрана за производстовото им и при изчезнала схема за производство, доставка и преработка на нефт. С толкова акъл как успявате да дишате бе?
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Лудост е да се произвежда синтетично гориво вместо тази земя да се използва за производство на храна. Но ако можеше да се налива акъл, ехе, ама не може.
  • #10
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 2 години )
    Тези са толкова зле, че вече се чудят на кой да си джиросат проблемите. Проблемите на "великите" германци идват от алчността и консерватизма им. Преди 20 години група ентусиасти подкрепени от бизнеса на високите технологии в САЩ започнаха проекта Тесла. Обърнаха се за помощ към Мерцедес и той получи за предоставените лицензи 10 % от компанията. Ако не бяха алчни коне с капаци сега щяха да са финансово обезпечени да си правят каквото искат и на който пазар искат. Сега ще се молят на китайците.