IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет германски модела, които са идеални за газова уредба

Ако поставите качествено оборудване на тези автомобили, те ще ви служат още дълги години

Преходът към пропан-бутан (LPG) остава популярен начин за спестяване на гориво сред много шофьори у нас. Но не всички автомобили понасят този вид гориво еднакво добре. Експерти посочиха пет модела от Германия, които най-добре се адаптират към пропан-бутан и демонстрират дългосрочна надеждност.

Посочва се още, че атмосферните бензинови двигатели без сложна електроника остават най-добрият избор за газови инсталации. Ако комбинирате надежден модел с висококачествено оборудване, можете да получите години икономична и безпроблемна работа.


Пет германски модела, идеални за газ (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пикасо ( преди 1 ден )
    Карам си picasso вече 9 години на газ, изминаха 200000 км без сериозни проблеми на двигателя.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Meriva ( преди 2 дни )
    Карам си един обикновен Опел Мерива 1.4 2008г. на газ. В София. Вече над 2 години и над 40 000 км. И още чакам да да се предаде. Никога повече дизел!
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хахохи ( преди 2 дни )
    Хора, 2025г. сме все пак, връщате ме в спомени с една Алфа 156 2.0 атмосферен на газ... как ми се разсърдиха колегите, че опорочавам колата, но я карах близо 90 000км на газ и всичко беше добре, с изключение на толкова умения и самообочаващ се комп, та на 1г. ходех на обновяване на настройките. Иначе преди години си мислех какво ще дойде след газта... но явно ел. колите са най'-доброто решение на всички проблеми. За протокола карам чисто нова на газ...
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    1.6 на тойота 132к.с. на газ, не пипа масло, а със CVT върви и много приятно. На 150 държи 3000об
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кр ( преди 3 дни )
    Тези които са с автомобили 1999-2001 да се озъртат за налични нови дюзи , че са спрени от производство и цената от 60-67 лв. На бр. Скача на 192 лв
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Кр ( преди 3 дни )
    Само дето с боклукчивия смолист бензин след 150-200 к км ще плачеш за нови бензинови дюзи.И започва непалене на бензин веднага, докато съвсем не можеш да запалиш на бензин . В студа сега и на газ не можеш да запалиш и си припомних 90 г. Кога имаше купони за 20 л бензин на месец и поливане на изпарителя с гореща вода с чайник.Да ама сега и чайници вече няма.Бухнах добавка за инжектори ба Лики Моли на 15 л бензин / дават я за 70 л бензин/ и има леко подобрение.Поръчах нови дюзи и ги чакам ...
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 3 дни )
    Не сменяй, докато върви. Моята японска кола приключи официално (7,5 на цилиндрите при минимум 11.5). Започнах да су търся следваща и почти всичко до 25 000 лв. е скръб. Бензин - малки и слаби. Дизел - всеки пипнал ДПФ и ЕГР. Хибрид - в наше село не ги разбират.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Най-обичам S-klasse 388 коня атмосферен бензин! На газ се е утрепал, просто такъв разход никой дизел, сравнено в пари, отделно там са едни ЕГР, и други подробности! Неколко смених и в момента такъв карам!
  • #5
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Ото ( преди 4 дни )
    ДВГ АГУ EV сравнение . След 50хил. Км както и да се въртиш гъзъ е все отзад.
  • #4
    28 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Тези дни един уважаван ютюбър (D4A), показа нагледно как с напредване на годините, производителите слагат все по-хлабави сегменти, за да намалят триенето (изисквания за "ефективност"). Това обаче намалява уплътнението между сегмента и стената на цилиндъра и ето ти харчене на масло. Затова и в съвременните ръководства на всички модели пише, че е нормално да харчат масло. Екология, бате...