IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет непобедими мита за газовите уредби

Една от всеки осем коли в България е на газ, но въпреки това погрешните схващания за АГУ си остават

Един от всеки осем автомобила по българските пътища се задвижва не с бензин или дизел, а с пропан-бутан. Монтирането на газова уредба не само намалява разходите на собственика за зареждане, но и понижава някои от вредните емисии (за сметка на други, уви). Но въпреки голямата популярност на АГУ, немалко хора все още имат твърде погрешни представи за някои страни на технологията. Нека споменем пет мита за газовите уредби, които можете да чуете често, но в които няма почти нищо вярно.
    
       
Пет мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

   
    

 

 

0 от 500
  • #48
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 47 ( преди 9 месеца )
    То и газта и бензина и дизела общо взето са от Лукойл.
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 9 месеца )
    Но ако трябва да съм честен - яд ме е, че не си взех би-турбо бензин директен инжекцион и да му сложа газова и на него. Не ме кефи да пълня гушите на руснаците от Лукойл. А за избиването на първоначално капиталовложение - става горе-долу за 30к км., ако зареждате обикновен 95 и за около 20к км. ако карате на 100 октана. При директен инжекцион добавяте едни 10-15% повече километри за избиването, т.к. си има постоянен разход на 10-15% бензин освен газта, за да предпазва бензиновите инжектори.
  • #46
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Слуайно минаващ ( преди 9 месеца )
    Четири немски автомобила съм имал на газ с общ пробег над 500к км. Нито един път не съм имал проблеми с клапани (или каквото и да било друго свързано с АГУ), не се е налагало реглаж (хидравлични повдигачи). Имал съм обикновено АГУ (плочка), както и газов инжекцион с ОБД компютър. В момента градският ми автомобил е атмосферка на газ, а извънградският е нов дизел. Е разликата в цената на километър е от Земята до небето. Но и новият би-турбо дизел си има предимства - огромният въртящ момент.
  • #45
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Аз пък си карам на дизел и не се занимавам с глупости. Първата ми кола беше бензин с монтирано АГУ от Италия. Баси ядовете все нещо не и харесваше и прекъсваше и на бензин и на газ. Който ще смяна 8 или 15 лв на 100км да се вози на градския транспорт. На мен не ми пука
  • #44
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Малкия ( преди 9 месеца )
    Има ли шанс да се чуем с автора на статията, за да му обясня какви глупости е написал?
  • #43
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 9 месеца )
    Питай немчугите нали се хвалят с дизеловото им недоразумение
  • #42
    26 rate up comment 3 rate down comment
    ЗАЩОТО ( преди 9 месеца )
    Такситата купуват нов Хюндай, слагат му газ и минават 800 хил. км. И двигателят вътре е като вилица лъснат. Защото след тока, най-чистият транспорт е на газ. Защото САМО газокари са разрешени в полузатворени складове с хора. Защото в България всичко живо мина на бракувани дизели. Защото България е трета страна в света по смъртност от мръсен въздух, по официални данни София е столицата с най-мръсен въздух в Европа, а СЗО определя въздуха в София като опасен. Дизел градско е мазoхизъм и cадизъм.
  • #41
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Защо за скраб бе колега? Че тя не е толкова стара. Моята Астра Ф 1998 г. още е в движение и се кара. Продадох я на познат, който не я спира. Единствените ядове са ламарините, че гният яко, но при навремено кърпене и обработка с антикорозионни препарати, грундове и бои, процесите се забавят значително. Колата я продадох на над 300 к км. Сега на колко е не зная, но вероятно е над 400к. С обикновена газова уредба е и двигателя не е отварян и нищо не е правено по него. Никакви клапани, никаквибутала
  • #40
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 9 месеца )
    А това със смяната на бутилката на 10г е поредната бг глупост . Имах Астра 2006 на газ , миналата година отиде на скраб никога не са се интересували от бутилката. Говоря за Англия, и уредбата бе закона вписана в талона .
  • #39
    8 rate up comment 2 rate down comment
    1 ( преди 9 месеца )
    Кой *** е писал тази статия.Досега не съм срещал човек,който не само да вярва,но и да споменава тези глупости.