IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-продаваните коли в Европа от 1972 до днес

Помните ли кой модел беше на върха, когато бяхте абитуриенти?

Спомняте ли си коя беше най-продаваната кола в Европа миналата година? Вероятно да. А в годината, когато бяхте абирутиенти? Или в годината, когато бяхте в първи клас?
 
  
Opel Kadett
Opel Kadett бе един от бестселърите на 80-те и няколко пъти завърши втори в Европа, но така и не се добра до първото място
     

Този поглед към историята на продажбите на Стария континент е като носталгично пътуване във времето и спомен за автомобили, за които някога (когато в България най-продаваните автомобили бяха Москвич и Лада) само сме си мечтали. Нека да видим европейските бестселъри за всяка година от 1972 насам. А утре ще ви покажем същата статистика и за американския пазар - просто като напомняне, че що се отнася до автомобилите, това не са два континента, а две различни планети.
    
    
Най-продаваните коли в Европа от 1972 до днес (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Alfer ( преди 2 седмици )
    М, дааааа. Човек може да излезе от Гоуфо, но Гоуфо от човеко никога. В Европейски мащаб :-)
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Абе ( преди 1 месец )
    Кучетата си лаят, а VW Golf винаги е бил и пак ще бъде №1!
  • #16
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Най продаван... означава най-достъпен, а не най-хубав. Голфа си е класическа барака. Просто няма по хубаво за парите му....
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Гоуфо е номер 1 ама на дъртио континент. А у целию света кой е?
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да да, четох я, не коментирам ако не съм чел. Единицата никога не е била на първо място, не мисля, че е била лоша, просто тогава тепърва се е налагал нов концепт, компактен хечбек с предно предаване. Двойката и тройката, явно са били най-точните попадения, абсолютен хегемон. След това ако погледнеш обаче, винаги (или почти винаги) при смяната на поколенията, дали заради стареенето на старото или неприемането на новото, има размествания. Та, голф не е вечният номер 1.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    Прочети статията и ще разбереш!
  • #12
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не мисля, че това е изводът. Изводът е, че голф е универсален продукт за дадения пазар и фолксваген правят всичко възможно да го държат на ниво спрямо конглокенцията. Изводът е също, че борбата е безмилостна и времената се менят. Фиат, Форд и Опел, които през огромна част от дадения период са били в топ 3 или 5 са отстъпили позиции. Кросовърите растат неизменно. За пръв път японски производител се бори за първо място. Много такива изводи. Ти как стигна до един единствен и то грешен, според мен?
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    Изводът е, че VW Golf е вечния №1!
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 1 месец )
    Изчакай, до края на годината има време.
  • #9
    12 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 1 месец )
    е как няма да го бутнат, като вече са го бутнали, виж статистиките за януари и февруари. Иначе и аз съм голфаджия де, но днес продажбите се разпределят между много модели, а и за самите VW е по-изгодно да продава разни ти-роци и тигуани, щото при тях маржът е по-висок. Да не говорим за ID.3 и прочие