IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия каза „НЕ“ на забраната на двигателя с вътрешно горене

Няма да се съобразим с плановете на ЕС, категоричен е финансовият министър

Германското правителство няма да се съобрази с плановете на ЕС за забрана на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене от 2035 г. Това обяви финансовият министър Кристиян Линднер в реч през Асоциацията на германските индустриалци (BDI).


двигател


„Все още има пазарни ниши, в които двигателите с вътрешно горене ще бъдат разрешени. Решението на Европейския парламент е погрешно и германското правителство на е съгласно със законодателството в ЕС по този въпрос“, заяви министърът.

Линднер е част от германската Либерално-демократическа партия, която в момента е мнозинство заедно със СДП и „Зелените“. Той уточни, че позицията на правителството не означава, че Германия няма да продължи да играе водеща роля в екологичния преход и разпространението на електрически превозни средства .

Министърът посочи, че все ще има региони в света, в които електрическата мобилност не може да бъде въведена още много време. Забраната за пълната продажба на двигатели с вътрешно горене в Европа обаче ще накара производителите да спрат разработването на този тип агрегати, които биха могли да бъдат полезни на други континенти.

Министърът на транспорта на Германия - Волкер Висинг, също споделя мнението на колегата си. Той е категоричен, че е добре да се проявява гъвкавост, за да може да бъдат избрани най-правилните решения.

Самият процес за окончателно одобрение на забраната, която вече беше одобрена от Европейския парламент, е все още дълъг. Предстоят обсъждани и разговори между компетентните комисии на Европейския парламент, след това между Европейския съвет, Комисията и Парламента. Окончателното решение ще бъде взето през есента.

0 от 500
  • #49
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На автосалона нямаше електричка да се зарежда за по малко от 10 часа на бърза зарядна не по малко от 30 минути тия мантри как за 15 минути зареждаш са блъф ако пуснеш толко силен ток ше ти се запяли батерията
  • #48
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хахаха, Путин не само от грипчето ги излекува, но им проведе успешно лечение по отношение зелената сделка. Ако не беше той, зануляването на света щеше да бъде в пълен ход. Все още щяха да ни натискат да носим маски и да ни бият експерименталки, както и щяхме да зеленясаме с джен-дърските им истории да ни насилват с електрокари. Който иска да кара електрокар, но да ни карат насила не съм съгласен.
  • #47
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    купи си трамвай и ако нямаш работа виси по цял ден на опашка пред зарядно като по социАлизЪма за банани и докато стигнеш от А до Б ще забравиш за къде си тръгнал и само дакажа че кпд на двг е по голямо от колкото на електрическата енергия извличана от ВЕИ
  • #46
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Дай пример за пътуване в България, който ще ти изгуби повече от 10 минути за зареждане докато стигнеш от точка А до точка Б?И това е при днешните електромобили и днешната мижава зарядна инфраструктура. А тук говорим за след 14 години развитие както на инфраструктурата за зареждане, така и на технологиите на електромобилите и батериите. След 14 години надали пробега ще е повече от 500 км защото е ненужно, но времето за зареждане ще е паднало още, цените и теглото на електромобилите също.
  • #45
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електричките дори и по-евтини да бяха пак не бих взел, парите не са ми били основния проблем, а това че ми ограничават свободата и трябва да се съборазявам със самата кола при което ще загубя най-ценното си - личното време. Освен това тия зелени ЕС напъни без подкрепа от Китай, Русия и САЩ са безмислени и ше повярвам на ЕС политиците когато слезнат от личните самолети и започнат да летят бизнес клас.
  • #44
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Никога няма и да се мерите с тях.
  • #43
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хората не се интересуват от електрическите недоразумения. Всеки нормален човек избира да кара истински автомобил. А не играчка на батерии.
  • #42
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 40, 41 ( преди 1 година )
    Искаш да вземаме пример от Сингапур ли добре те са много по-богати, град-държава са (тоест идеално за електрички) и ще забранят ДВГ през 2040г значи ЕС трябва да ги забрани през 2045г ако взима пример от тях. А с Израел къде ще се мерим само тази година ще привлече сума ти милионери евреи от Русия и Украйна и са територия 5 пъти по-малка от БГ (тоест е там е много по-удобно за електрички)
  • #41
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Южка Корея и Сингапур са всичко, което комунистите мразите, може и още минуси да сложите. На север от 40-и паралел има затвори за няколко поколения, е това вече е рая на земята, нали?
  • #40
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Добри примери са Израел, Сингапур, Южна Корея и Финландия. Просто там гледат бъдещето е малко от малко инвестират в науката. Докато вие се чудите как да спасите технологии на 2 века. Поради и тия разлики са доста по-богати от вас.