IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия каза „НЕ“ на забраната на двигателя с вътрешно горене

Няма да се съобразим с плановете на ЕС, категоричен е финансовият министър

Германското правителство няма да се съобрази с плановете на ЕС за забрана на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене от 2035 г. Това обяви финансовият министър Кристиян Линднер в реч през Асоциацията на германските индустриалци (BDI).


двигател


„Все още има пазарни ниши, в които двигателите с вътрешно горене ще бъдат разрешени. Решението на Европейския парламент е погрешно и германското правителство на е съгласно със законодателството в ЕС по този въпрос“, заяви министърът.

Линднер е част от германската Либерално-демократическа партия, която в момента е мнозинство заедно със СДП и „Зелените“. Той уточни, че позицията на правителството не означава, че Германия няма да продължи да играе водеща роля в екологичния преход и разпространението на електрически превозни средства .

Министърът посочи, че все ще има региони в света, в които електрическата мобилност не може да бъде въведена още много време. Забраната за пълната продажба на двигатели с вътрешно горене в Европа обаче ще накара производителите да спрат разработването на този тип агрегати, които биха могли да бъдат полезни на други континенти.

Министърът на транспорта на Германия - Волкер Висинг, също споделя мнението на колегата си. Той е категоричен, че е добре да се проявява гъвкавост, за да може да бъдат избрани най-правилните решения.

Самият процес за окончателно одобрение на забраната, която вече беше одобрена от Европейския парламент, е все още дълъг. Предстоят обсъждани и разговори между компетентните комисии на Европейския парламент, след това между Европейския съвет, Комисията и Парламента. Окончателното решение ще бъде взето през есента.

0 от 500
  • #39
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А немските и японските автошматраци малко да вземат акъл от китайците и корейците. То не е сложно - ДВГ има в пъти по-ниско КПД от електричките. Водородната система прилича на синтетичните горива и е много кофти идея.
  • #38
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Има карти показващи слънцегреене, духане на вятъра и прочие, но немците освен че са лицемерни и лъжливи оставят жени да им взимат решенията. Трагедия! Но трагедията във френско е още по-голяма. Ще трябва малко да научите езици и да попътувате. Иначе швабите биха могли да си оправят грешките - ако инвестират в вятърни паркове и си пуснат ядрените мощности, ако спрат да танцуват тангото с руснаците и ако смотаните им жени спрат да участват в тези решения.
  • #37
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Франсетета ли ще хвалиш? Тяхната атомна програма е пред колапс, а париж и марсилия са гето. Немците нямаха акъл първо да затворят въглищата и да оставят ядрените, но след като се напълниха с вегани и прочие yoke е нормално. Намесят ли се чувствата на жените става страшно. Аз лично нямам против да стоят на тъмно и студено швабите. Но това не значи да се хвалят жабарите.
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ами те богатите вече са го измислили. Богатата Франция разчита на атомни централи а богатата Германия разчита на възобновяеми източници. Сега според тебе по-глупавата страна трябва да си запали въглищните централи, за да не остане По умната без ток защото са аварирали половината от атомните и централи и няма с какво да ги замести!
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да видим дали немците ще се сетят да си пуснат ядрените мощности или ще я карат на природен газ. Но този въпрос важи и за вас, "сънародници". Дали най-бедните ще имат лобито да раздават акъл на по-богатите? Акъл, влияние и пари? Може, ама като цъфнат налъмите. Или някога ще се сетите, че щом е най-евтино за играждане и поддръжка да се има зелени мощности, значи ще има зелени мощности. Не че е сложно, но иска малко математика и планеране като за втори или трети клас.
  • #34
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ало, швабистанци, ко стана със Зелената сделка, бе? Ко стана и с бедните и корумпирани и замърсяващи българи дето всичко трябва да си затворят и да чакат Лидл да ги храни и чистия дизел да ни залива от всякъде и *** да ни продават руски газ? Няма такива гадни демагози.
  • #33
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За синтетичните горива какво точно ще ползвате? Природен газ, въглища, битови отпадъци или рапици? Няма да спрете да си мърморите скудоумия по сложни теми, ама никога.
  • #32
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Било утопия, че по-новите и по-качествените технологии с по-високо КПД побеждавали? Невежи талибани- вие сте в роляте на полската конница срещу немските танкове! Дори няма сами да си сетите как ще свърши всичко.
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 29 ( преди 1 година )
    Къде го прочете това силно съмнителна информация ми се струва да е нужна толкова много енергия а и не е задължително да се ползва природен газ и не променя факта че тока на бързи зарядни струва в пъти повече от домашния
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е особено трудно човек да се сети, че въглероден диоксид и водород може да се преобразува в метан, който да се ползва за отопление. Не е особено трудно и човек да се сети, че ако има излишък от соларните и ветрените да се произвежда зелен водород, но след като някои се запънаха на ДВГ и се чудят как да го спасят няма шанс. А неграмотният талибан от коментар 27 по-добре да си беше останал в даскало. Тая работа с изкопаемите свърши.