IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #23
    18 rate up comment 26 rate down comment
    Карач ( преди 7 месеца )
    БМВ е с най коравия мотор, тва няма чупене ако го обслужваш когато трябва!
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Пешо 32г ( преди 7 месеца )
    Всичко хубаво всеки двигател си има поддръжка , яка класация от 10год правя мотори само не съм виждал Опел Омега и стария рейндж със М57??? Само М51 :) :) :)
  • #21
    7 rate up comment 7 rate down comment
    терзо ( преди 8 месеца )
    карам го 13 години 202 сди и няма никъкъв проблем явно швабите са збъркали някаде
  • #20
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    до 19: То проблеми все някога ще започнат по този мотор, няма как да е вечен но е по-добър от всичко друго на пазара.
  • #19
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Бмв-то ( преди 8 месеца )
    М57 е читав мотор, ако карате предимно извън града или на магистрала. В града си гори прилично, а и си има болежки и той. Малко изненадващо точно той да е на първо място. Веригите са му кекави и не са особено пригодни за смяна. Дюзите са проблем с нашето гориво и ако не го връзваш редовно на диагностика докато разбереш, че някоя не е в норми си с дупка в буталото. Тоя с двете турбини си хапва лагерите на коляновия вал, а не е рядкост и нафтовата помпа да метне стружки в дюзите и става забавно...
  • #18
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    M57 е легенда. Вече карам следващото поколение на този двигател N57 но той не е толкова надежден. Това с вихровите клапи е така, но те се свалят лесно и от човек без много умения и от там нататък си сигурен, че той двигател ще умре след всичко друго по колата.
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Hajmana ( преди 8 месеца )
    До коментар 15JTD е на 6 място и е споменат в първата част на класацията.
  • #16
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Ицо ( преди 8 месеца )
    Личен опит ! Мерцедес W211 2.7 CDI - ЖЕЛЕЗЕН !!!
  • #15
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Шано класация. Къде е JTD
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    187 ( преди 8 месеца )
    2151-2147=4, не 3...