IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #28
    20 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    а къде е 1.9тката с комън рейл. тя също е много здрава
  • #27
    11 rate up comment 7 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 2 години )
    Така чаках , с нетърпение превъртах напред, да прочета за извънземните скай активни мотори и извънземните тойоти, и не можах.Язък.
  • #26
    39 rate up comment 9 rate down comment
    Иван ( преди 2 години )
    Купих пежо 406 2.0 HDi 2006г. Двигателя е на 672000 без ремонт по него. И това ако не е качество 20 години абсолютна сигурност евала на франсетата .
  • #25
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Име ( преди 2 години )
    Имах такъв на Пежото, не знам тези пред него, но от този бях много доволен, на 350хил км, само смяна на масло и когато му дойде времето ремъци и ролки!
  • #24
    26 rate up comment 21 rate down comment
    Бан Пежан ( преди 2 години )
    Най здрав и икономичен е франсе дизел
  • #23
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Volvo for life! ( преди 2 години )
    Волвото е неразрушимо.В статията са объркали малко данните.Минималната мощност не е 136 а е 163 коня.Обърнали са тройката и шестицата.
  • #22
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Пешо 32г ( преди 2 години )
    Всичко хубаво всеки двигател си има поддръжка , яка класация от 10год правя мотори само не съм виждал Опел Омега и стария рейндж със М57??? Само М51 :) :) :)
  • #21
    7 rate up comment 11 rate down comment
    терзо ( преди 2 години )
    карам го 13 години 202 сди и няма никъкъв проблем явно швабите са збъркали някаде
  • #20
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    до 19: То проблеми все някога ще започнат по този мотор, няма как да е вечен но е по-добър от всичко друго на пазара.
  • #19
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Бмв-то ( преди 2 години )
    М57 е читав мотор, ако карате предимно извън града или на магистрала. В града си гори прилично, а и си има болежки и той. Малко изненадващо точно той да е на първо място. Веригите са му кекави и не са особено пригодни за смяна. Дюзите са проблем с нашето гориво и ако не го връзваш редовно на диагностика докато разбереш, че някоя не е в норми си с дупка в буталото. Тоя с двете турбини си хапва лагерите на коляновия вал, а не е рядкост и нафтовата помпа да метне стружки в дюзите и става забавно...