IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #29
    15 rate up comment 47 rate down comment
    бля-бля ( преди 3 години )
    Да напишеш статия за това, коя 10 - 20 годишна кола е с по-надежден двигател, е пълен идиотизъм. При толкова стари коли всякаква надежност отдавана принадлежи на миналото. Никой не знае такава стара кола как и колко е карана и поддържана! Подобна класация може да е валидна само за чисто нови коли, а не за 20 годишни самоходни вторични суровини.
  • #28
    20 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    а къде е 1.9тката с комън рейл. тя също е много здрава
  • #27
    12 rate up comment 7 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Така чаках , с нетърпение превъртах напред, да прочета за извънземните скай активни мотори и извънземните тойоти, и не можах.Язък.
  • #26
    39 rate up comment 10 rate down comment
    Иван ( преди 3 години )
    Купих пежо 406 2.0 HDi 2006г. Двигателя е на 672000 без ремонт по него. И това ако не е качество 20 години абсолютна сигурност евала на франсетата .
  • #25
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Име ( преди 3 години )
    Имах такъв на Пежото, не знам тези пред него, но от този бях много доволен, на 350хил км, само смяна на масло и когато му дойде времето ремъци и ролки!
  • #24
    26 rate up comment 22 rate down comment
    Бан Пежан ( преди 3 години )
    Най здрав и икономичен е франсе дизел
  • #23
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Volvo for life! ( преди 3 години )
    Волвото е неразрушимо.В статията са объркали малко данните.Минималната мощност не е 136 а е 163 коня.Обърнали са тройката и шестицата.
  • #22
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Пешо 32г ( преди 3 години )
    Всичко хубаво всеки двигател си има поддръжка , яка класация от 10год правя мотори само не съм виждал Опел Омега и стария рейндж със М57??? Само М51 :) :) :)
  • #21
    7 rate up comment 11 rate down comment
    терзо ( преди 3 години )
    карам го 13 години 202 сди и няма никъкъв проблем явно швабите са збъркали някаде
  • #20
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до 19: То проблеми все някога ще започнат по този мотор, няма как да е вечен но е по-добър от всичко друго на пазара.