IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Шано класация. Къде е JTD
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    187 ( преди 2 седмици )
    2151-2147=4, не 3...
  • #13
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Дизелът на Хонда е здрав. Карам този, който е 2.2 i-DTEC 150 коня. Все пак трябва да призная, че след 180 000 к започна да харчи масло. На 5-6 000 км се налага да се долее 0.5 литра. Незнам дали е нормално това.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    fomoco ( преди 2 седмици )
    Мондео 1.8tdci 125к.с.,купено от Мото Пфое ново, на 700хиляди е сега,двигателят държи,не гори масло.Сменени дюзи,турбо,егр клапан.Нафтата от бензиностанция,маслото когато се сетя.Много приличен мотор.
  • #11
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Любо ( преди 2 седмици )
    Редовият 6цилиндров дизелов двигател на БМВ в действителност е един от най-надеждните, които някога са произвеждани. При правилна експлоатация без проблем може да издържи между 700000 - 1млн. Км.
  • #10
    5 rate up comment 25 rate down comment
    Оризарин ( преди 2 седмици )
    Какво прави тук това недоразумение на Хунда?
  • #9
    22 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Да бе, за това в Германия ги карат по милион километра дизеловите Мерцедеси, щото "пукат глави като пуканки". Вие нормални ли сте бе ? Или искате само да слагате нафта и да върви без да пипаш нищо. Верно е, че старите Мерцедеси вървяха и без нафта, квото сложиш в резервоара, ама аре малко по-сериозно !
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 2 седмици )
    "CDI на Мерцедес" са двигатели от пет поколения и три различни семейства, които нямат много общо помежду си.
  • #7
    11 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 2 седмици )
    m57 с чугунена глава няма,изключително здрав мотор.2.0хди на пежо 90 и 109 коня е изключителна рядкост бош система.цди на мерцедес е безпроблемен ако се обслужва на време.Хондата е пълен *** казвам го от 10 годишен опит с ремонтирането на автомобили и все пак няма кола без кусури
  • #6
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Нема нужда ( преди 2 седмици )
    Точно пък CDI на Мерцедес е най-калпавия дизел! Пука глави, като пуканки при най-малко напъване и вдигане на температура, като за сметка на това пикаещите дюзи са като "Добър ден" и се вадят толкова "лесно", че по добре да си купиш цяла оборудвана глава 2 ра ръка! Те и затова главите пък се намират на цената на цял двигател!