IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Име ( преди 1 ден )
    Имах такъв на Пежото, не знам тези пред него, но от този бях много доволен, на 350хил км, само смяна на масло и когато му дойде времето ремъци и ролки!
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Карач ( преди 2 дни )
    Най коравия дизел който съм карал е на БМВ Х5 3.0 184к/с тва *** няма чупене. Веднъж ми се наложи да крам като бесен от Айтос до Пловив, защото един човек имаше нужда от помощ и ми вика , плащам глоби, ремонти, гориво, всичко, само ела по най бързия начин. Значи като го настъпах до дупка, само на няколко места отпуснах ***, щото имаше пречки и за няколко минути над час пристигнах а БМВто все едно го бях карал с 80км/ч изобщо не се натовари. Карал съм по мощни които виждат зор с такова кара
  • #25
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Бан Пежан ( преди 1 седмица )
    Най здрав и икономичен е франсе дизел
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Volvo for life! ( преди 1 седмица )
    Волвото е неразрушимо. В статията са объркали малко данните. Минималната мощност не е 136 а е 163 коня. Обърнали са тройката и шестицата.
  • #23
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Карач ( преди 2 седмици )
    БМВ е с най коравия мотор, тва няма чупене ако го обслужваш когато трябва!
  • #22
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Пешо 32г ( преди 2 седмици )
    Всичко хубаво всеки двигател си има поддръжка , яка класация от 10год правя мотори само не съм виждал Опел Омега и стария рейндж със М57??? Само М51 :) :) :)
  • #21
    6 rate up comment 4 rate down comment
    терзо ( преди 2 седмици )
    карам го 13 години 202 сди и няма никъкъв проблем явно швабите са збъркали някаде
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    до 19: То проблеми все някога ще започнат по този мотор, няма как да е вечен но е по-добър от всичко друго на пазара.
  • #19
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Бмв-то ( преди 3 седмици )
    М57 е читав мотор, ако карате предимно извън града или на магистрала. В града си гори прилично, а и си има болежки и той. Малко изненадващо точно той да е на първо място. Веригите са му кекави и не са особено пригодни за смяна. Дюзите са проблем с нашето гориво и ако не го връзваш редовно на диагностика докато разбереш, че някоя не е в норми си с дупка в буталото. Тоя с двете турбини си хапва лагерите на коляновия вал, а не е рядкост и нафтовата помпа да метне стружки в дюзите и става забавно...
  • #18
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    M57 е легенда. Вече карам следващото поколение на този двигател N57 но той не е толкова надежден. Това с вихровите клапи е така, но те се свалят лесно и от човек без много умения и от там нататък си сигурен, че той двигател ще умре след всичко друго по колата.