IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #18
    20 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    M57 е легенда. Вече карам следващото поколение на този двигател N57 но той не е толкова надежден. Това с вихровите клапи е така, но те се свалят лесно и от човек без много умения и от там нататък си сигурен, че той двигател ще умре след всичко друго по колата.
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Hajmana ( преди 3 години )
    До коментар 15JTD е на 6 място и е споменат в първата част на класацията.
  • #16
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Ицо ( преди 3 години )
    Личен опит ! Мерцедес W211 2.7 CDI - ЖЕЛЕЗЕН !!!
  • #15
    10 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Шано класация. Къде е JTD
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    187 ( преди 3 години )
    2151-2147=4, не 3...
  • #13
    16 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизелът на Хонда е здрав.Карам този, който е 2.2 i-DTEC 150 коня.Все пак трябва да призная, че след 180 000 к започна да харчи масло.На 5-6 000 км се налага да се долее 0.5 литра.Незнам дали е нормално това.
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    fomoco ( преди 3 години )
    Мондео 1.8tdci 125к.с.,купено от Мото Пфое ново, на 700хиляди е сега,двигателят държи,не гори масло.Сменени дюзи,турбо,егр клапан.Нафтата от бензиностанция,маслото когато се сетя.Много приличен мотор.
  • #11
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Любо ( преди 3 години )
    Редовият 6цилиндров дизелов двигател на БМВ в действителност е един от най-надеждните, които някога са произвеждани. При правилна експлоатация без проблем може да издържи между 700000 - 1млн. Км.
  • #10
    7 rate up comment 31 rate down comment
    Оризарин ( преди 3 години )
    Какво прави тук това недоразумение на ***?
  • #9
    30 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да бе, за това в Германия ги карат по милион километра дизеловите Мерцедеси, щото "пукат глави като пуканки". Вие нормални ли сте бе ? Или искате само да слагате нафта и да върви без да пипаш нищо. Верно е, че старите Мерцедеси вървяха и без нафта, квото сложиш в резервоара, ама аре малко по-сериозно !