IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Голямата автомобилна криза: Кой какви заводи затваря?

Причините за затрудненията в Европа са слабо търсене, високи разходи и конкуренцията от Китай

Няколко автомобилни компании неотдавна обявиха планове за затваряне на заводи и мащабни съкращения на работни места в Европа. Причините са комплексни - слабо търсене, високи разходи, конкуренция от страна на китайските производители и по-бавен от очакваното преход към електрически превозни средства.

Агенция Ройтерс обобщава обявените през последните месеци намерения на европейски компании от автомобилния сектор за освобождаване на служители и затварянето на фабрики обекти. Кои са тези компании - вижте в галерията.
  
  
Кои автомобилни компании затварят заводи в Европа (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Ти да видиш ( преди 14 часа )
    "анонимен ( преди 18 минути )Визионера Тесльо с прогнози,които не се сбъдват." Хайде кажи какви са били моите прогнози за 2040 година и защо смяташ че няма да се сбъднат? Първо ще те оставя да излъжеш да видя колко си нагъл и каква клевета ще сътвориш Като онези 20 милиона на гостенина, а след това ще повторя, да видим дали това което съм пророкувал през 2012 година, не се сбъдва вече?
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До лудория ( преди 14 часа )
    И защо смяташ, че средностатистическия клиент в Европа, като тръгне да си купува автомобил след три-четири години, ще си купи много по-скъп бензинов автомобил, който ще му струва много повече както за поддръжка така и за зареждане, единствено и само с мисълта за уволнените работници, А няма да си купи много по-евтина електрическа Toyota с 1500 км пробег и 10 минути зареждане? Особено ако има къде да си сложат фотоволтаици и батерии от които да зареждат безплатно?
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 14 часа )
    До 5: Поне виждам на далече от 8мия етаж - на теб Соларките ти крият гледката. Голяма част от продажбите на европейските производители в Китай е чрез китайските им Джойнт венчъри. тай все още не е причина. Срива на Европейския пазар и загубата на богатия руски пазар, който беше основно във високия клас автомобили с висока добавена стойност е основната причина. И самата електрификация разбира се, при която фактически ВСИЧКИ продават на загуба!
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 14 часа )
    Лудория: Бъркаш! Точно в тази част, дето обичат да стачкуват са и огромната част промити мозъци довели до тия политики. Много трудно ще има проглеждане и то ще е много късно за да смисъл от него!
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 14 часа )
    Визионера Тесльо с прогнози,които не се сбъдват.
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Лудория ( преди 14 часа )
    Не мисля да я преразглеждам. Мисля, че в даден момент на политиците ще им просветне, че много хиляди безработни в област, в която страните им са били лидер дълго време и поради политическо късогледство и откровена глупост са се довели до икономическа бездна, която трябва да променят. Живота е промяна, нали знаеш? И тъй като хората обичат да стачкуват (не в България), ще имат избор да прогледнат или да си ходят.
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До тинтири ( преди 14 часа )
    Пак гледаш от терасата и правиш световни анализи по това което виждаш в квартала си от осмия етаж на панелката от която не можеш да хвърлиш разклонителя за зареждане на електромобила. Нали? А не мислиш ли, че голяма част от продажбите на тези производители са в Китай? Извинявай! Ти не мислиш!
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 14 часа )
    А причините за самото слабо търсене и за самите високи разходи са чистата лудост обзела неолибералите в Европа! Причината за кризата пораждаща проблемите в европейското автомобилостроене са зелената простотия и мераците за война - китайците имат все още толкова малък дял, че е смешно да ги обвинявате поне за сега.
  • #3
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 15 часа )
    Рано отписахте дизела.. и това е грешка.
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Дали? ( преди 15 часа )
    Като гледам прогнозата на лудория за 2040 трудно ще се сбъдне, защото няма кой да произвежда толкова автомобили с ДВГ. Дали ще си я преразгледа, че тези 50% чист бензин.... Според мен са само напразни мечти