Причините за затрудненията в Европа са слабо търсене, високи разходи и конкуренцията от Китай
Повечето са на спортисти, най-вече автомобилни пилоти, но има топ-модел, както и легенда в дизайна
Лидерът в класацията слага в джоба си всички останали
Най-големият пазар в света промени вкуса си и постави под контрол западните фирми
Някои производители твърдят, че това не е нужно, но дали е така?
Днес четири от десетте най-популярни коли в Европа са SUV, каквито през 2004 почти нямаше
Автомобилните компании са пристрастени към скъпи продукти с висок марж. И това няма да се промени.
Тези модели определено спечелиха от промяната в последния момент
Производителите от Китай все още не успяват да постигнат над 3,5% дял
Не се нуждаем от подобна помощ, категорични са водещите германски производители