IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi затваря завода в Брюксел през февруари 2025

Компанията все още се надява, че някой ще купи съоръжението

Германският автомобилен производител Audi ще затвори завода си в Брюксел на 28 февруари следващата година, обяви ръководството на компанията на специална среща на работническия съвет във вторник.


Audi


Представителите на управата са добавили, че все още се преговаря с потенциален купувач да поеме белгийския завод, който от няколко месеца е в затруднено положение заради слабите продажби и намаленото производство, засягащи и неговия собственик - Volkswagen Group.

Съкращения на персонала преди затварянето на завода не се предвиждат, като ръководството се надява, че разговорите с потенциалния инвеститор ще завършат с успех. Новият собственик може да продължи да произвеждат автомобили, но не е задължително те да са пътнически (според синдикатите кандидат за завода е производител на трактори).

Audi е дъщерна компания на Volkswagen, която само преди два дни съобщи, че планира да затвори три завода в Германия. Това ще се се случи за първия път в 87-годишната история на производителя, но няма да е изненада, тъй като производителят от Волфсбург е изправен пред рязък спад в продажбите в Китай.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 15 минути )
    Много е лесно да се констатира постфактум. Това антиелектриците го могат най-добре. Питай ги Какво е решението това да не се случи? Те не могат да ти кажат нито едно решение. Тяхното мислене не е градивно, а деструктивно. Навсякъде виждат проблеми но не могат да намерят нито едно решение.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 34 минути )
    6-ти, както се казва да загубиш битка не значи че си загубил войната, та и тука, ако затворят само 1 завод, не начи че всичко е загубено. Затворят ли и последния, тогава вече е късно. И ако Ауди засега затварят само 1, то ФВ се гласи за пусне кепенците на 3 (но още се обзъжда).
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 и 8 ( преди 42 минути )
    Дотам ли изпадна? Да си пишеш сам и да си отговаряш?
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Колко поръчки имат,Мите? Две от Пепси кола?
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster=idiot ( преди 1 час )
    Може да произвеждат електрическия камион на Тесла и да завладеят цяла Европа.Има милиони поръчки от транспортни компании.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 час )
    До 4 - ако вече затварят заводи не е ли късно да им светва? :-)
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 1 час )
    Благодаря за комплимента. Казват че и диотите като вече нямат аргументи, започват да обиждат. Благодаря, че си го признаваш, че си изгубил спора и други аргументи нямаш, признавайки опонента за прав..
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Интресно, така под носа на ЕС, ЕП и т.н "големи" глави. А да видим дали ще им светне лампичката или положението е безнадеждно.
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster=idiot ( преди 2 часа )
    Викат ми Тесльо Тротинетката и Грета Тунберг ми е гадже.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 1 ( преди 2 часа )
    Не господин и диот. Тесла не купува стари заводи, защото не произвежда стари технологии. Много по-вероятно е, заводите на изпадналите в затруднения европейски производители да бъдаизкупенини от китайците. Но понеже се правят на хитри, другарят Си нареди на китайските производители да изчакат, защото от фалирал производител след една-две години, ще изкупят вече затворените заводи за жълти стотинки. Даже и пари може да им дадат, за да запазят работните места. Хитрата сврака - с двата крака!