IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A3 стана plug-in хибрид със 143 км пробег на ток

Новото задвижване на хечбека ще се предлага в два варианта на мощност

Семейството на Audi A3 бе попълнено с нови икономични версии. Това са плъг-ин хибриди, които могат да изминат до 143 км само на ток и поддържат функцията за бързо зареждане.


Audi A3
 

Новото Audi A3 TFSI е оборудвано с хибридна система, базирана на 1,5-литров двигател, който е допълнен от електрически мотор с мощност 116 конски сили, работещ в тандем с шестстепеннна роботизирана кутия. Във версия 40 TFSI този агрегат произвежда 204 к.с. мощност и 350 Нм въртящ момент. Ускорението от място до 100 км/ч отнема на хечбека 7,4 секунди, а максималната скорост е ограничена на 225 км/ч.

При модификацията 45 TFSI този агрегат генерира 272 к.с. мощност и 400 Нм въртящ момент, което позволява на петвратката да ускори от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди. Максималната скорост е 237 км/ч. И двата варианта са оборудвани с 25,7 kWh батерия, която позволява изминаването на до 143 км само на ток.

Германският производител отбелязва, че разходът на гориво на новите хибриди е 0,4 литра на 100 км. При напълно изтощена батерия той се качва на 5,4 литра. Audi A3 Sportback TFSI поддържа бързо зареждане с постоянен ток с капацитет до 50 kW, което позволява батерията да бъде заредена от 10% до 80% за по-малко от 30 минути. В същото време зареждането с променлив ток отнема 2,5 часа. Новият продукт ще бъде пуснат в продажба в края на годината с базова цена от 44 000 евро.


Още снимки на модела - в галерията:


0 от 500
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Всичко добре освен цената и предполагам багажника защото обикновено при зареждаемите хибриди батерията яде голяма част от багажника
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ти да видиш ( преди 2 часа )
    При положение, че теста е за първите 100 километра, по подходящото заглавие щеше да е, audi представи хибрид с разход 0 на 100! Така или иначе вече разходът вървеше към нулата. То не бяха 2 на 100, 1 на 100, че и най-наглото 0,5 на 100.