IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen намалява рязко заплатите на работници, за да спести пари

Компанията продължава да търси начини за намаляване на разходите

Автомобилният гигант Volkswagen, който преживява финансова криза, може скоро да реши да предприеме нови мерки, които трябва да му помогнат да намали разходите, свързани с основната му марка.


Volkswagen


По информация на германския вестник Handelsblatt, на дневен ред пред ръководството на компанията е намаляване на трудовите възнаграждения с 10%, както и замразяване на заплатите за две години и други ограничения. Като част от новия пакет от мерки Volkswagen Group може също да намали бонусите за топ мениджърите на концерна. Освен това все още се обсъжда възможността за закриване - за първи път в историята, на някои производствени обекти в Германия.

От началото на октомври ръководството на Volkswagen се среща с представители на синдикатите всяка седмица, за да обсъжда съкращаване на разходите и оптимизиране на производството. От профсъюзите обаче са категорични, че концернът все още няма ясна стратегия.

По-рано - през септември, се заговори за за евентуално затваряне на заводите на VW в родината им, което би довело до съкращения на хиляди работни места. Това се обяснява с нарастващия натиск от страна на азиатските конкуренти, които изтласкват Volkswagen от неговия приоритетен пазар за електрически автомобили. Особено болезнено за германците е загубата на пазарен дял в Китай, който беше източник на постоянни печалби от десетилетия.

Volkswagen вече съкращава работници в Китай, за да спести пари. Част от работещите там германски служители ще се върнат в родината си като част от мерките за съкращения на разходите.


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 минута )
    ГАРАНТИРАНО: За 21 дни ще правите жесток секс като порнозвезда - ще увеличите трайно пениса си със 7 см и ще започнете да получавате ерекция за 3 секунди (твърда като стомана, колкото дълго искате),прочетете повече тук---- https://come.ac/Menstill
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 4 ( преди 4 минути )
    Не европейските - всички завият от Китай, защото вече е най-големият пазар на света. Най-рано засмукаха най -изостаналите марки като Митсубиши, Хонда, Нисан, Субару, Мазда, вече от няколко години. После ГМ и Пежо. VW и Тойотка се опитаха да задържат глава над водата, но и двете се провалиха по различни причини. VW, защото BEV не им бяха достатъчно добри и не се развиваха достатъчно бързо. Тойотка, защото прие грешната стратегия със 100% нискотехнологични ибриди.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 минути )
    Японците не можаха да гътнат VW. Французите не можаха да гътнат VW. Корейците не можаха да гътнат VW. Накрая VW се гътна само. Китайците нямат нищо общо с европейските фабрики. Колкото и да си дуднат някои, китайците не продават нищо в Европа.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 21 минути )
    Какво са виновни работниците, затова че СЕО-то (и целия борд) са некадърни, нделновидни и алчни? Рибата се вмирисва от главата, та ако искат да режат - оттам се почва. Надали -10% на работниците покриват милионите, които си разпределят горе.. Ианче, Шолц и Аналена да си помилсят пак какви санкции да налагат на Русия.. скоро не са вадили нов пакет..
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 час )
    Паднали им продажбите в Китай и нещата са много зле - май ще излезне, че европейските производители зависят от Китай, а не обратното
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Еврогеец ( преди 1 час )
    Жалко,до преди 25 години имаха хубави и здрави автомобили (за времето си).Бях ученик,когато на баща ми един приятел беше си купил голф двойка 1,6 турбо.Това беше 1990 година.......Сега за съжаление не предлагат нищо освен абонамент за сервизи...
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Много народ нямаме против да се споминат, обаче, както казват ескимосите, "Too big to fail".
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ха ха ( преди 1 час )
    Фалит, лъжци некадърни!