IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen затваря три завода в Германия (ОБНОВЕНА)

Компанията намалява рязко заплатите на работниците, за да пести пари

Автомобилният гигант Volkswagen, който преживява финансова криза, може скоро да реши да предприеме нови мерки, които трябва да му помогнат да намали разходите, свързани с основната му марка. Последните информации сочат, че концернът ще затвори 3 от заводите си в Германия, което излага десетки хиляди работни места на риск.


Volkswagen


По информация на германския вестник Handelsblatt, също така дневен ред пред ръководството на компанията е намаляване на трудовите възнаграждения с 10%, както и замразяване на заплатите за две години и други ограничения. Засега обаче няма потвърждение от най-големия германския автомобилен производител.

Ръководството на VW Group вече е информирало служителите за тези планове, разкри ръководителят на работническия съвет на групата Даниела Кавало. Според нея все още не е ясно кои заводи ще бъдат затворени. Фабриката в Оснабрюк, например, се смята за изложена на риск, след като наскоро загуби очакваната поръчка от Porsche.

В Германия концернът дава работа на 130 000 души. Според профсъюза IG Metall се очаква останалите фабрики да заработят с по-малък капацитет. От началото на октомври ръководството на Volkswagen се среща с представители на синдикатите всяка седмица, за да обсъжда съкращаване на разходите и оптимизиране на производството.

От профсъюзите обаче са категорични, че концернът все още няма ясна стратегия. Volkswagen вече съкращава работници в Китай, за да спести пари. Част от работещите там германски служители ще се върнат в родината си като част от мерките за съкращения на разходите.


0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Кой ги купува тези пластмасарници, вътре седалките с цвят одеялото на баба ми а струват колко в пъти по-добри коли, дори Рено е по-добро от техните грозни и малки коли.
  • #10
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Гнуст, в Китай, къде са им проблемите, 40% от пазара вие са електромобили, като се очаква до края на годината да ударят 50. Та, кое, викаш, е грешка в стратегията? Единствената грешка са направили твоите родители, че са решили да те оставят.
  • #9
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Гост ( преди 3 седмици )
    Фолксваген страда,заради грешната стратегия да се произвеждат електрокари,за които няма пазар.Идете в дилърство на Фолксваген и попитайте за колко време ще ви доставят кола с ДВГ по поръчка.Една година се чака,ако няма налични в момента.С Тойота е абсолютно същото положение,чака се година.
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Китайците ги няма в Европа, но около половината продажби на ФВ са в Китай. Едва ли автомобилите за Китай ги произвеждат точно в европейските заводи, но това не променя факта, че ще има "даунсайзинг" навсякъде след като са посадили половината си яйца в една кошница и тази кошница нещо почва да се продънва. Както се каза в другите коментари, алчност в комбинация със самонадеяност водят до падане от високо и разбиване на носа.
  • #7
    10 rate up comment 13 rate down comment
    до 4 ( преди 3 седмици )
    Не европейските - всички завият от Китай, защото вече е най-големият пазар на света. Най-рано засмукаха най -изостаналите марки като Митсубиши, Хонда, Нисан, Субару, Мазда, вече от няколко години. После ГМ и Пежо. VW и Тойотка се опитаха да задържат глава над водата, но и двете се провалиха по различни причини. VW, защото BEV не им бяха достатъчно добри и не се развиваха достатъчно бързо. Тойотка, защото прие грешната стратегия със 100% нискотехнологични ибриди.
  • #6
    20 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Японците не можаха да гътнат VW. Французите не можаха да гътнат VW. Корейците не можаха да гътнат VW. Накрая VW се гътна само. Китайците нямат нищо общо с европейските фабрики. Колкото и да си дуднат някои, китайците не продават нищо в Европа.
  • #5
    16 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Какво са виновни работниците, затова че СЕО-то (и целия борд) са некадърни, нделновидни и алчни? Рибата се вмирисва от главата, та ако искат да режат - оттам се почва. Надали -10% на работниците покриват милионите, които си разпределят горе.. Ианче, Шолц и Аналена да си помилсят пак какви санкции да налагат на Русия.. скоро не са вадили нов пакет..
  • #4
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Друг Гост ( преди 3 седмици )
    Паднали им продажбите в Китай и нещата са много зле - май ще излезне, че европейските производители зависят от Китай, а не обратното
  • #3
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Еврогеец ( преди 3 седмици )
    Жалко,до преди 25 години имаха хубави и здрави автомобили (за времето си).Бях ученик,когато на баща ми един приятел беше си купил голф двойка 1,6 турбо.Това беше 1990 година.......Сега за съжаление не предлагат нищо освен абонамент за сервизи...
  • #2
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Много народ нямаме против да се споминат, обаче, както казват ескимосите, "Too big to fail".